Українська молодіжна культура в умовах військового стану
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-6(207)-67-71Ключові слова:
молодіжна культура; кризове існування; культура в умовах війни; трансформація культуриАнотація
Проаналізовано актуальні сектори молодіжної культури в Україні. Розглядається вплив вимушеного переселення діячів культури на адаптацію галузей промисловості до умов нової воєнної дійсності та поширення української молодіжної культури за кордоном з метою популяризації національних традицій та підтримки моральної української молоді у вимушеній еміграції. Підкреслено роль молодіжної культури в контексті згуртування громадян для протидії інформаційно-психологічним операціям серед цивільного населення. Прогнозуються позитивні зміни та зростання попиту на український культурний продукт, відзначаються наслідки збройної агресії для споживачів українського культурного продукту: розвиток громадських культурних ініціатив та народної творчості серед споживачів, зниження фінансової спроможності споживати комерційний культурний продукт. продуктів. продукції та розширення жанрового різноманіття культурної продукції.
Посилання
Гестанов Р. Коли культура стає товаром. Економічна політика. 2016. Т. 11, № 5. С. 234–237.
Карасьова Н. А. Креативні індустрії як елемент стратегії постіндустріального розвитку. Міжнародні відносини: теоретико-практичні аспекти. 2019. Вип. 3. С. 110–120.
Лазарєва О. В. Культурні індустрії: два аспекта поняття. Два аспекти розуміння. Обсерваторія культури. 2017. Т. 14, № 6. С. 670–676.
Міщенко М. М. Креативні (культурні) індустрії в сучасному суспільстві. Філософія в сучасному світі : матеріали міського міжвуз. наук.-практ. семінару, 18–19 листопада 2016 р. Харків : Точка, 2016. С. 103–105.
Олійник О. Феномен «культурні індустрії»: поxодження та соціокультурний зміст. Культурологічна думка. 2009. № 1. С. 67–73. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2009_1_11 (дата звернення: 21.09.2021).
П'ять найкреативніших міст світу? URL: https://www.bbc.com/culture/article/20190715-the-fivemost-creative-cities-in-the-world (дата перегляду 19.09.2021).
Трач Ю. В. Креативні індустрії як міський феномен: можливості та перспективи. Культура України. 2018. Вип. 62. С. 116–123.
Шинкарук А. Креативне місто: скільки місто має витрачати на культуру. URL: https://gwaramedia.com/kreativne-misto/ (дата звернення: 25.09.2021).
References
Hestanov, R. (2016). Koly kultura staie tovarom [When culture becomes a commodity]. Ekonomichna polityka [Economic policy], 11, 5, 234-237 [in Ukrainian].
Karasova, N. A. (2019). Kreatyvni industrii yak element stratehii postindustrialnoho rozvytku [Creative industries as an element of the strategy of post-industrial development]. Mizhnarodni vidnosyny: teoretyko-praktychni aspekty [International relations: theoretical and practical aspects], 3, 110-120 [in Ukrainian].
Lazarieva, O. V. (2017). Kulturni industrii: dva aspekta poniattia. Dva aspekty rozuminnia [Cultural industries: two aspects of the concept. Two aspects of understanding]. Observatoriia kultury [Cultural Observatory], 14, 6, 670-676 [in Ukrainian].
Mishchenko, M. M. (2016). Kreatyvni (kulturni) industrii v suchasnomu suspilstvi [Creative (cultural) industries in modern society]. In Filosofiia v suchasnomu sviti [Philosophy in the modern world]: materialy miskoho mizhvuz. nauk.-prakt. seminaru (pp. 103-105). Kharkiv: Tochka [in Ukrainian].
Oliinyk, O. (2009). Fenomen «kulturni industrii»: poxodzhennia ta sotsiokulturnyi zmist [The phenomenon of "cultural industries": origin and sociocultural content]. Kulturolohichna dumka [Cultural thought], 1, 67-73. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kultdum_2009_1_11 [in Ukrainian].
Piat naikreatyvnishykh mist svitu? [The five most creative cities in the world?]. Retrieved from https://www.bbc.com/culture/article/20190715-the-fivemost-creative-cities-in-the-world [in Ukrainian].
Trach, Yu. V. (2018). Kreatyvni industrii yak miskyi fenomen: mozhlyvosti ta perspektyvy [Creative industries as an urban phenomenon: opportunities and perspectives]. Kultura Ukrainy [Culture of Ukraine], 62, 116-123 [in Ukrainian].
Shynkaruk, A. Kreatyvne misto: skilky misto maie vytrachaty na kulturu [Creative city: how much a city should spend on culture]. Retrieved from https://gwaramedia.com/kreativne-misto/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).