Формування проєктувальної компетентності вчителів в умовах дистанційного навчання

Автор(и)

  • Наталія Анатоліївна Логінова Комунальний заклад "Вінницький ліцей №7 ім. Олександра Сухомовського", Україна https://orcid.org/0000-0001-8754-9490

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-4(205)-105-108

Ключові слова:

дистанційне навчання; професійний стандарт учителя; компетентність; проєктувальна компетентність

Анотація

Описано теоретичний аналіз проєктувальної компетентності як складника професійної компетентності вчителя, виявлено сутність і структуру цього феномена, визначено критерії та рівні сформованості проєктувальної компетентності, обґрунтовано компоненти формування проєктувальної компетентності вчителів, яка охоплює принципи, цілі та завдання. Проєктувальна компетентність учителя являє собою професійно-особистісну якість, що заснована на знаннях, уміннях, особистісному досвіді й ціннісних орієнтаціях учителя, що сприяють ефективній підготовці та впровадженню проєктів в освітній процес.

Біографія автора

Наталія Анатоліївна Логінова, Комунальний заклад "Вінницький ліцей №7 ім. Олександра Сухомовського"

заступниця директора з виховної роботи

Посилання

Банашко Л. В., Севастьянова О. М., Крищук Б. С., Тафінцева С. І. Концепція педагогічної компетентності майбутніх учителів у системі ступеневої підготовки спеціалістів початкової ланки освіти. URL: http://www.kgpa.km.ua/?q=node/233

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (№ 1392 від 23 листопада 2011р.). URL: http://old.mon.gov.ua/ua/often-requested/state-standards/

Дистанційне навчання. Вікіпедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B5_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F

Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. Київ : КПІ, 2019. 12 с.

Концепція розвитку педагогічної освіти. URL: file:///C:/Users/EliteBook840/Downloads/5b7bb2dcc424a809787929.pdf

Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати. Київ : Грамота, 2015. 48 с.

НУШ. Професійний стандарт вчителя. URL: https://nus.org.ua/news/zatverdyly-try-profesijni-standart-vchytelya-dokument/

Організація дистанційного навчання в школі : метод. реком. 2020. URL: metodichni recomendazii-dustanciyna osvita-2020.pdf

Семенець Л. М. Педагогічна компетентність викладача як умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. 2010. Вип. 53. С. 183–186.

Хмельницька О. С. Особливості впровадження дистанційного навчання в освітній процес закладу вищої школи. URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/75/part_3/20.pdf

References

Banashko, L. V., Sevastyanova, O. M., Kryschuk, B. S., Tafintseva, S. I. Kontseptsiia pedahohichnoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv u systemi stupenevoi pidhotovky spetsialistiv pochatkovoi lanky osvity [The concept of pedagogical competence of future teachers in the system of graduate training of specialists in primary education]. Retrieved from http://www.kgpa.km.ua/?q=node/233 [in Ukrainian].

Derzhavnyi standart bazovoi i povnoi zahalnoi serednoi osvity [State standard of basic and complete general secondary education] (No. 1392 dated November 23, 2011). Retrieved from http://old.mon.gov.ua/ua/often-requested/state-standards/ [in Ukrainian].

Dystantsiine navchannia [Distance Learning]. Wikipedia. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B5_%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F [in Ukrainian].

Kontseptsiia rozvytku dystantsiinoi osvity v Ukraini [The concept of distance education development in Ukraine]. (2019). Kyiv: KPI [in Ukrainian].

Kontseptsiia rozvytku pedahohichnoi osvity [Concept of development of pedagogical education]. Retrieved from file:///C:/Users/EliteBook840/Downloads/5b7bb2dcc424a809787929.pdf [in Ukrainian].

Kremen, V. G. (2015). Osvita i nauka v Ukraini – innovatsiini aspekty. Stratehiia. Realizatsiia. Rezultaty [Education and science in Ukraine – innovative aspects. Strategy. Realization. Results]. Kyiv: Gramota [in Ukrainian].

NUSh. Profesiinyi standart vchytelia [NUSH. Professional standard of the teacher]. Retrieved from https://nus.org.ua/news/zatverdyly-try-profesijni-standart-vchytelya-dokument/ [in Ukrainian].

Orhanizatsiia dystantsiinoho navchannia v shkoli [Organization of distance learning at school]: metodychni rekomendatsii. (2020). Retrieved from metodichni recomendazii-dustanciyna osvita-2020.pdf [in Ukrainian].

Semenets, L. M. (2010). Pedahohichna kompetentnist vykladacha yak umova formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia [Pedagogical competence of the teacher as a condition for the formation of the professional competence of the future teacher]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu im. I. Franka [Bulletin of Zhytomyr State University named after I. Franko], 53, 183-186 [in Ukrainian].

Khmelnytska, O. S. Osoblyvosti vprovadzhennia dystantsiinoho navchannia v osvitnii protses zakladu vyshchoi shkoly [Peculiarities of the implementation of distance learning in the educational process of the institution of higher education]. Retrieved from http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2021/75/part_3/20.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-14

Як цитувати

Логінова, Н. А. (2023). Формування проєктувальної компетентності вчителів в умовах дистанційного навчання . Імідж сучасного педагога, (4(205), 105–108. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-4(205)-105-108

Номер

Розділ

НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА