Using mobile applications during the English language learning in the higher educational military establishments
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-68-71Ключові слова:
Ключові слова: інноваційні технології, навчання іноземним мовам, навчання іноземної мови, мобільні додатки, вищі військові заклади.Анотація
Визначено актуальність упровадження інноваційних технологій у викладання іноземних мов вищих військових навчальних закладів. Обґрунтовано ефективне використання технічних засобів під час навчання, оскільки науковий процес ставить перед нами завдання, які необхідно перетворити на дружні інструменти, щоб надати курсантам можливість отримати знання, достатні для плідної участі у професійних дискусіях з міжнародними партнерами України.
Забезпечити відповідний рівень іншомовної підготовки, зокрема англійської професійного спрямування офіцерам Збройних Сил України для участі в міжнародних заходах є надзвичайно актуальною проблемою, яка потребує оперативного вирішення як на теоретичному, так і на практичному рівнях. Тому в роботі розглядаються особливості та перспективи використання інноваційних технологій у навчанні іноземних мов. Подальший аналіз підтвердив актуальність упровадження інтерактивних технологій і мобільних додатків у навчальній дисципліні «Іноземна мова за професійним спрямуванням».
Посилання
Andrushchenko O. English-language professional communication with the implementation of IT / O. Andrushchenko // Demo lesson. - 2012. - № 1. - P. 56–60.
Clijsters W., Verjans M. Olyfran.com: pour jouer avec le fransais // FDLM - Cle international - Paris, 2002. - № 323. - P. 37–38.
Gapon Yu.A. The utilization of computer technology at the stage of introducing new material in the system of intensive foreign language learning // Foreign languages. - 2000. - № 2. - P. 26–28..
Holkovska I.L. problems of future professional experts / I.L .Holkovska, Y.R. Holkovskyy // Ways and education problems entering Ukraine into the world educational space: Intern. Science. Conference [Vinnytsya, 8-9 June 1999]- Vinnitsa, 1999. -p. 127-131.)
Pometun O., Pirozhenko L. Interactive learning technologies // Demo lesson. - 2003. - Vip. 3-4. - P. 19-32..
Romanova O. Model of formation of professional competence of a teacher / O.V. Romanova // Pedagogy. - 2012. - № 2. - P. 63–70
Serpil Meri-Yilan.Task-based language learning through digital storytelling in a blended learning environment.Conference: e-Learning Symposium At: Southampton, UK. August, 2020. URL:https://www.researchgate.net/publication
The concept of distance education in Ukraine. URL: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html
Relations with Ukraine. URL:http://www.nato.int/cps/en/natohq/topics_49206
International conference materials: COVID-19 Defence Education. URL: https://www.nato.int/DEEP
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).