Використання популярних рухових програм як засіб підвищення рейтингу та якості уроку фізкультури у школі
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-82-87Ключові слова:
учні; урок; засоби; рухова програма; елементи; мотивація; оцінка; аналізАнотація
Розглянуто проблему підвищення мотивації до уроків фізкультури, підвищення їх якості та оздоровчого впливу на організм школярів. Метою роботи є дослідження ефективності включення елементів популярних рухових програм до змісту уроку фізкультури, їх вплив на рейтинг уроку та його моторну щільність. Методом анонімного анкетування вивчено ставлення учнів до уроку фізкультури до та після експерименту. Аналіз робочих журналів учителів фізкультури дав змогу порівняти відвідуваність уроків фізкультури до та після інновацій у його змісті. Дослідження проведено у загальноосвітній школі №2 м. Кременчука Полтавської області. Основними методами дослідження є педагогічний аналіз уроку (хронометраж), анкетування та опитування, пульсометрія.
Посилання
Атрофія фізкультури. URL: http://news.if.ua.
Нова фізична культура в Новій українські школі. URL: http://mihrono.at.ua/publ.
НУШ. Учителям фізкультури. URL: http://liyalno1.blogspot.com/2018/06/blog-post.html.
Теория и методика физического воспитания : учебник / под ред. Т. Ю. Круцевич. Киев : Олимпийская литература, 2003. Т. 2. 377 с.
Урок фізкультури чи фізичне безкультур’я. Голос України. 2011. 29 листоп.
Червоножка В. Уроки фізкультури: Україна в заручниках сама в себе. Дзеркало тижня. Україна. 2008. 25 листоп.
Шевців У. С. Технологія впровадження оздоровчих видів гімнастики у фізичне виховання старшокласниць (на прикладі шейпінгу) : дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02. Львів, 2009. 20 с.
Фізкультура для покоління Z: як зробити уроки цікавими. URL: https://life.pravda.com.ua/health/2020/04/9/240516/.
References
Atrofiia fizkultury [Atrophy of physical education]. Retrieved from http://news.if.ua [in Ukrainian].
Nova fizychna kultura v Novii ukrainski shkoli [New physical culture in the New Ukrainian school]. Retrieved from http://mihrono.at.ua/publ [in Ukrainian].
NUSh. Uchyteliam fizkultury [NUS. Physical education teachers]. Retrieved from http://liyalno1.blogspot.com/2018/06/blog-post.html [in Ukrainian].
Krutcevich, T. Iu. (Ed.). (2003). Teoriia i metodika fizicheskogo vospitaniia [Theory and methodology of physical education]: uchebnik (Vol. 2). Kiev: Olimpiiskaia literatura [in Russian].
Urok fizkultury chy fizychne bezkultur’ia [Physical education lesson or physical education]. (2011). Holos Ukrainy [Voice of Ukraine], 29 lystop. [in Ukrainian].
Chervonozhka, V. (2008). Uroky fizkultury: Ukraina v zaruchnykakh sama v sebe [Physical education lessons: Ukraine is hostage in itself]. Dzerkalo tyzhnia. Ukraina [Mirror of the week. Ukraine], 25 lystop. [in Ukrainian].
Shevtsiv, U. S. (2009). Tekhnolohiia vprovadzhennia ozdorovchykh vydiv himnastyky u fizychne vykhovannia starshoklasnyts (na prykladi sheipinhu) [Technology of introduction of health-improving types of gymnastics in physical education of high school students (on the example of shaping)]. (PhD diss.). Lviv [in Ukrainian].
Fizkultura dlia pokolinnia Z: yak zrobyty uroky tsikavymy [Physical education for generation Z: how to make lessons interesting]. Retrieved from https://life.pravda.com.ua/health/2020/04/9/240516/ [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).