Управління політикою солідарності: досвід Франції
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-5(200)-47-50Ключові слова:
управління; клієнт; соціальна робота; фрагментація соціальної роботи, політика солідарностіАнотація
Проведено аналіз інструментів, що використовуються в міжнародній практиці управління інституціями соціальної роботи, а також аналіз типів відносин між соціальними працівниками та їхніми клієнтами; розкрито змістове наповнення поняття «фрагментація соціальної роботи» через її складники (соціальну політику, суб’єктів соціальної сфери); обґрунтовано, що фахівці із соціальної роботи та соціального втручання відіграють істотну роль амортизаторів економічної кризи і беруть участь у побудові соціальних зв'язків, інтеграції; зроблений висновок, що фрагментація соціальних обов'язків породжує для соціальної роботи збільшення спеціалізованих підходів, які не полегшують умови для глобального та інтегрованого бачення ефективного виходу на потреби клієнтів.
Посилання
Журавська Н. С., Олещенко О. В., Ящук С. П. Соціально-психологічний клімат педагогічного колективу: ocoбливocтi cтилiв керівництва. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журн. 2019. № 4 (187). С. 15–18. URL: http://isp.poippo.pl.ua/article/view/174252/178231.
Журавська Н. С. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки. 2012. № 2. С. 93–96.
Литовченко І. М. Корпоративна освіта у Сполучених Штатах Америки: теорія і практика : монографія / за наук. ред. О. І. Огієнко. Київ : ФОП Сладкевич Б. А., 2017. 400 с.
Малімон В. І. Соціальна і гуманітарна політика : навч. посіб. Івано-Франківськ : Місто НВ, 2012. 352 с.
Bouquet B. Ethique et Travail social, une recherche du sens. Paris : Dunod, 2012. 341 р.
Chopart Cf., Dynamiques d’un champ professionnel. Paris : Dunod, 2000. 287 р.
Fortin P. La construction du savoir éthique dans les pratiques professionnelles / B. Leclerc, P.-P. Parent, S. Plourde, D. Rondeau. Paris : L’harmattan, Ethique en contextes, 2011. 175 р.
Merlier Ph. Philosophie et éthique en travail social. Rennes : Presses de l’EHESP, 2013. 286 р.
Ricoeur P. Soi-même comme un autre. Paris : Edition du seuil, l’ordre philosophique,1990. 321 р.
Provencher M. Petit cours d’éthique et politique. Montréal : Les éditions de la Chenelière, 2008. 156 р.
References
Zhuravska, N. S., Oleshchenko, O. V., & Yashchuk, S. P. (2019). Sotsialno-psykholohichnyi klimat pedahohichnoho kolektyvu: ocoblyvocti ctyliv kerivnytstva [Socio-psychological climate of the teaching staff: peculiarities of leadership styles]. Imidzh suchasnoho pedahoha [The image of a modern teacher], 4 (187), 15-18. Rerieved from http://isp.poippo.pl.ua/article/view/174252/178231 [in Ukrainian].
Zhuravska N. S. (2012). Osoblyvosti metodyky navchannia spetsialnykh dystsyplin [Features of teaching methods of special disciplines]. Naukovi zapysky Nizhynskoho derzhavnoho universytetu im. Mykoly Hoholia. Seriy: Psykholoho-pedahohichni nauky [Scientific notes of Nizhyn State University. Nikolai Gogol. Series: Psychological and pedagogical sciences], 2, 93-96 [in Ukrainian].
Lytovchenko, I. M. (2017). Korporatyvna osvita u Spoluchenykh Shtatakh Ameryky: teoriia i praktyka [Corporate education in the United States: theory and practice]: monohrafiia. Kyiv: FOP Sladkevych B. A. [in Ukrainian].
Malimon, V. I. (2012). Sotsialna i humanitarna polityka [Social and humanitarian policy]: navch. posibnyk. Ivano-Frankivsk: Misto NV [in Ukrainian].
Bouquet, B. (2012). Ethique et Travail social, une recherche du sens. Paris: Dunod.
Chopart, Cf. (2000). Dynamiques d’un champ professionnel. Paris: Dunod.
Fortin, P. (2011). La construction du savoir éthique dans les pratiques professionnelles / B. Leclerc, P.-P. Parent, S. Plourde, D. Rondeau. Paris: L’harmattan, Ethique en contextes.
Merlier, Ph. (2013). Philosophie et éthique en travail social. Rennes: Presses de l’EHESP.
Ricoeur, P. (1990). Soi-même comme un autre. Paris: Edition du seuil, l’ordre philosophique.
Provencher, M. (2008). Petit cours d’éthique et politique. Montréal: Les éditions de la Chenelière.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).