Соціальний розвиток та колективна соціальна робота у Франції: управлінський аспект
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-5(200)-51-54Ключові слова:
управління, клієнт, соціальний розвиток, колективна соціальна робота, державна соціальна політикаАнотація
Проведено аналіз змін у суспільстві, що змушують відійти від моделі індивідуалізованої допомоги до колективного та територіального соціального втручання, часто адміністративного (політика «сповіщення»). Зазначається, що соціальна робота все більше асоціюється з виконанням адміністративних заходів і все рідше з творчістю, новаторством і навіть підтримкою. Обґрунтовано, що зміни у французькому суспільстві глибоко змінили контекст розвитку державної та соціальної політики: нові форми бідності та соціальної ізоляції, супутні з проблемами масового безробіття та зростання нестабільності, а також територіальної сегрегації, спосіб життя, виникнення та кристалізація «етнічної» теми, трансформація сім’ї, старіння населення, розмивання соціальних зв’язків, ускладнення рівнів влади тощо; це все те, що зараз робить втручання на користь соціальної згуртованості та «спільного життя» стратегічним питанням державної політики.
Посилання
Баніт О. В. Професійний розвиток управлінського персоналу в транс-національних корпораціях : навч.-метод. посіб. Київ : ДК2. С-Центр, 2017. 122 с.
Журавська Н. С., Олещенко О. В., Ящук С. П. Соціально-психологічний клімат педагогічного колективу: ocoбливocтi cтилiв керівництва. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журн. 2019. № 4 (187). С. 15–18. URL: http://isp.poippo.pl.ua/article/view/174252/178231
Журавська Н. С. Теорія і практика підготовки викладачів аграрних дисциплін у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу : монографія. Ніжин : Вид-ць ПП Лисенко М.М., 2011. 320 с.
Хмелевський С. М., Веремієнко О. Г. Основні характеристики та необхідні вимоги до професії HR-менеджера. Економіка та управління підприємствами. 2017. Вип. 20. С. 626–631.
Ящук С. П. Європейський суд з прав людини. Перспективні інновації в науці, освіті, виробництві і транспорті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 19–30 берез. 2012 р.). Одеса, 2012. Т. 18. С. 18–19.
Beauchamp T., Childress J. Les principes de l’éthique biomédicale. Paris : Éditions Les belles lettres, 2008. 234 р.
Brugere F. L’éthique du care. Paris : PUF, 2011. 143 р.
Сanto-Sperber M. Dictionnaire d’éthique et de philosophie morale. Paris : PUF, 1996. 78 р.
Lacroix A., Letourneau A. Méthodes et interventions en éthique appliqué. Québec : Editions Fides, 2000. 129 р.
Marzano M. L’éthique appliquée. Paris : PUF, 2008. 345 р.
Ferry L. Une brève histoire de l’éthique. Paris : Flammarion, 2013. 345 р.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).