Аналіз стратегічних заходів щодо престижу ЗВО провідних університетів Західної Європи
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-6(195)-33-36Ключові слова:
провідний, університет, стратегія, позиціонування, престиж, репутація, бренд, рейтинг, працедавціАнотація
Основний зміст дослідження становить порівняльний аналіз стратегій позиціонування провідних закладів вищої освіти Західної Європи у міжнародному інформаційному просторі, а саме: Оксфордського, Кембриджського, Единбурзького, Манчестерського та Брістольського університетів за глобальним індикатором «престиж ЗВО серед споживачів освітніх послуг чи користувачів освітнім продуктом», який базується на таких показниках: індекс академічної репутації; індекс репутації ЗВО серед працедавців; впізнаваність бренду. Автором наукової розвідки визначено показники індекс академічної репутації та індекс репутації закладів вищої освіти серед працедавців за світовим рейтингом QS World University Rankings. У статті досліджено характерні ознаки, основні методи та засоби позиціонування провідних університетів Великобританії.
Посилання
Богородецька О. Досвід Великобританії у сфері промоції вищої освіти. Knowledge, Education, Law, Management. 2018. № 3 (23). С. 14–24.
Тупичак Л. Розвиток системи управління якістю освіти у Великобританії: досвід для України. Ефективність державного управління : зб. наук. праць. Львів, 2012. Вип. 30. С. 325–334.
Харківська А. А. Стратегічне управління системою науково-методичної роботи ВНЗ. 2017. URL: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5613 (дата звернення: 22.11.2020).
Щербак І. В. Дефініція глобальних індикаторів для аналізу стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи. Механізми сучасного інноваційного розвитку педагогічної науки та освіти, (м. Івано-Франківськ, 16-17 жовтня 2020 р.). Херсон : Вид. дім «Гельветик»", 2020. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/46oct2020/23.pdf.
Business and enterprise. URL: https://www.cam.ac.uk/for-businesses?ucam-ref=userlink (дата звернення: 05.11.2019).
Executive and professional education. URL: http://www.epe.admin.cam.ac.uk/why-cambridge (дата звернення: 05.11.2019).
Industrial Strategy Challenge Fund. URL: https://researchsupport.admin.ox.ac.uk/funding/industry#collapse392241 (дата звернення: 17.05.2019).
Oxford University Press (OUP). URL: https://annualreport.oup.com/2017/academic/ (дата звернення: 17.05.2019).
QS. Top universities. University of Bristol. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-bristol#wurs (дата звернення: 17.05.2019).
QS. Top universities. University of Cambridge. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-cambridge#wurs (дата звернення: 17.05.2019).
QS. Top universities. University of Edinburgh. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-edinburgh#wurs (дата звернення: 17.05.2019).
QS. Top universities. University of Manchester. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-manchester#wurs (дата звернення: 17.05.2019).
QS. Top universities. University of Oxford. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-oxford#wurs (дата звернення: 17.05.2019).
Unipage. University of Cambridge. URL: https://www.unipage.net/en/university_of_cambridge (дата звернення: 03.10.2019).
Why choose Edinburgh? URL: https://www.ed.ac.uk/studying/postgraduate/edinburgh (дата звернення: 05.11.2019).
Reference
Bohorodetska, O. (2018). Dosvid Velykobrytanii u sferi promotsii vyshchoi osvity [UK experience in promoting higher education]. Knowledge, Education, Law, Management, 3 (23), 14-24 [in Ukrainian].
Tupychak, L. (2012). Rozvytok systemy upravlinnia yakistiu osvity u Velykobrytanii: dosvid dlia Ukrainy [Development of a quality management system for education in the UK: experience for Ukraine]. In Efektyvnist derzhavnoho upravlinnia [Efficiency of public administration]: zb. nauk. prats. (Is. 30, pp. 325-334). Lviv [in Ukrainian].
Kharkivska, A. A. (2017). Stratehichne upravlinnia systemoiu naukovo-metodychnoi roboty VNZ [Strategic management of the system of scientific and methodological work of universities]. Retrieved from http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5613 [in Ukrainian].
Shcherbak, I. V. (2020). Definitsiia hlobalnykh indykatoriv dlia analizu stratehii pozytsionuvannia providnykh universytetiv krain Zakhidnoi Yevropy [Definition of global indicators for the analysis of positioning strategies of leading universities in Western Europe]. Mekhanizmy suchasnoho innovatsiinoho rozvytku pedahohichnoi nauky ta osvity [Mechanisms of modern innovative development of pedagogical science and education], (m. Ivano-Frankivsk, 16-17 zhovtnia 2020 r.). Kherson: Vydavnychyi dim "Helvetyka". Retrieved from http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/46oct2020/23.pdf [in Ukrainian].
Business and enterprise. Retrieved from https://www.cam.ac.uk/for-businesses?ucam-ref=userlink.
Executive and professional education. Retrieved from http://www.epe.admin.cam.ac.uk/why-cambridge.
Industrial Strategy Challenge Fund. Retrieved from https://researchsupport.admin.ox.ac.uk/funding/industry#collapse392241.
Oxford University Press (OUP). Retrieved from https://annualreport.oup.com/2017/academic/.
QS. Top universities. University of Bristol. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-bristol#wurs.
QS. Top universities. University of Cambridge. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-cambridge#wurs.
QS. Top universities. University of Edinburgh. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-edinburgh#wurs.
QS. Top universities. University of Manchester. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-manchester#wurs.
QS. Top universities. University of Oxford. Retrieved from https://www.topuniversities.com/universities/university-oxford#wurs.
Unipage. University of Cambridge. Retrieved from https://www.unipage.net/en/university_of_cambridge.
Why choose Edinburgh? Retrieved from https://www.ed.ac.uk/studying/postgraduate/edinburgh (data zvernennia: 05.11.2019).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).