Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до фізичного виховання засобами інформаційно-комунікаційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-6(189)-18-21Ключові слова:
дошкільники, фізичне виховання, інформаційно-комунікаційні технології, мультимедійні засоби, якість вищої освітиАнотація
Зроблено аналіз преваг використання інформаційно-комунікаційних технологій у фізичному вихованні дошкільників та виокремлено перелік мультимедійних засобів, які доцільно використовувати в процесі фізичного виховання в ЗДО, розглянуто питання підготовки майбутніх вихователів ЗДО до застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено компоненти системи підготовки майбутніх вихователів у навчальному процесі.
Посилання
Бєлєнька Г. В. Формування професійної компетентності сучасного вихователя дошкільного навчального закладу : монографія. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. 320 с.
Закон України «Про освіту». URL : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Качан О. А. Застосування та ефективне впровадження сучасних фізкультурно-оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання. Фізичне виховання в рідній школі. 2016. № 4. С. 28–36.
Кононенко О. Проблема підвищення ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах. Неперервна професійна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць / за ред. І. А. Зязюна. Київ : ІПППО АПН України, 2010. С. 108–114.
Концепція «Нова українська школа». URL : https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola
Кремень В. Якісна освіта і нові вимоги часу. Директор школи, ліцею, гімназії. 2013. № 4. С. 4–11.
Петренко С. А. Підготовка майбутніх вихователів до формування у дітей дошкільного віку основних рухових умінь і навичок : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Київ, 2007. 291 с.
References
Bielienka, H. V. (2015). Formuvannia profesiinoi kompetentnosti suchasnoho vykhovatelia doshkilnoho navchalnoho zakladu: monohrafiia. Kyiv: Kyiv. un-t im. B. Hrinchenka [in Ukrainian].
Zakon Ukrainy “Pro osvitu”. Retrieved from http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 [in Ukrainian].
Kachan, O. A. (2016). Zastosuvannia ta efektyvne vprovadzhennia suchasnykh fizkulturno-ozdorovchykh tekhnolohii u protsesi fizychnoho vykhovannia. Fizychne vykhovannia v ridnii shkoli, 4, 28 36 [in Ukrainian].
Kononenko, O. (2010). Problema pidvyshchennia efektyvnosti fizkulturno-ozdorovchoi roboty v doshkilnykh navchalnykh zakladakh. In I. A. Ziaziun (Ed.), Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka: zb. nauk. prats (pp. 108-114). Kyiv: IPPPO APN Ukrainy [in Ukrainian].
Kontseptsiia “Nova ukrainska shkola”. Retrieved from https://mo n.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola [in Ukrainian].
Kremen, V. (2013). Yakisna osvita i novi vymohy chasu. Dyrektor shkoly, litseiu, himnazii, 4, 4-11 [in Ukrainian].
Petrenko, S. A. (2007). Pidhotovka maibutnikh vykhovateliv do formuvannia u ditei doshkilnoho viku osnovnykh rukhovykh umin i navychok. (Extended abstract of PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).