Соціально-педагогічні структурні складники підготовки майбутніх учителі географії
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-5(188)-75-78Ключові слова:
майбутні вчителі географії, професійна діяльність, соціально-педагогічні складники, організаторський, лідерський, технологічнийАнотація
Охарактеризовано компоненти соціально-педагогічних структурних складників, що забезпечують ефективну підготовку майбутніх учителів географії до професійної діяльності. Визначено, що дані складники спрямовані на особистість майбутнього вчителя географії та сприяють його професійному розвитку. До них віднесено організаторський, лідерський і технологічний складники.
Посилання
Бєляєв С. Б. Технологічна підготовка вчителя до інноваційної діяльності. Наукові записки кафедри педагогіки. 2011. Вип. 26. С. 14–20.
Дяченко А. Теоретичний аналіз поняття «технологічна компетентність педагога». Проблеми підготовки сучасного вчителя. 2013. № 8 (2). С. 53–59.
Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей. Освітологічний дискурс. 2015. № 2. С. 159–169.
Лузина Л. М. Педагогу о современных подходах и концепциях воспитания. Москва : Сфера, 2004. 160 с.
Мітлощ А. В., Моляко В. О., Бажанюк В. С., Камишин В. В. Психологічні особливості лідерської обдарованості: концепції, діагностика, тренінги : монографія. Київ : Інститут обдарованої дитини, 2014. 290 c.
Пидкасистый П. И. Педагогика : учеб. пособ. для вузов. 2-е изд. Москва : Юрайт, 2011. 502 с.
Пільова С. Г. Формування організаційної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. Одеса, 2011. 21 с.
Сопівник Р. В. Модель формування лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів. Педагогічна освіта: теорія і практика. 2012. Вип. 11. С. 91–96.
Суранов В. Г. Формирование организаторской компетенции у студентов педагогического вуза в услових студенческого клуба. Вестник ЧГПУ им. И. Я. Яковлева. 2010. № 3 (67), т. 1. C. 168–174.
Тишакова Л. Т. Формування технологічної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Луганськ, 2005. 20 с.
Юркевич Г. Й. Визначення та розвиток лідерських компетенцій на державній службі. Інноваційна економіка. Тернопіль : Терноп. ін-т агропромислового виробництва, 2015. № 1. C. 131–137.
Ritz J. M. A new Generation of Goals for Technology Education. Journal of Technology Education. 2009. № 20 (2). P. 50–64.
References
Bieliaiev, S. B. (2011). Tekhnolohichna pidhotovka vchytelia do innovatsiinoi diialnosti. Naukovi zapysky kafedry pedahohiky, 26, 14-20 [in Ukrainian].
Diachenko, A. (2013). Teoretychnyi analiz poniattia «tekhnolohichna kompetentnist pedahoha». Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia, 8 (2), 53-59 [in Ukrainian].
Kuzemko, L. V. (2015). Zmist, formy i metody formuvannia tekhnolohichnoi kompetentnosti studentiv pedahohichnykh spetsialnostei. Osvitolohichnyi dyskurs, 2, 159-169 [in Ukrainian].
Luzina, L. M. (2004). Pedagogu o sovremennykh podkhodakh i kontceptciiakh vospitaniia. Moskva: Sfera [in Russian].
Mitloshch, A. V., Moliako, V. O., Bazhaniuk, V. S., & Kamyshyn, V. V. (2014). Psykholohichni osoblyvosti liderskoi obdarovanosti: kontseptsii, diahnostyka, treninhy: monohrafiia. Kyiv: Instytut obdarovanoi dytyny [in Ukrainian].
Pidkasistyi, P. I. (2011). Pedagogika: ucheb. posob. dlia vuzov. Moskva: Iurait [in Russian].
Pilova, S. H. (2011). Formuvannia orhanizatsiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv u protsesi profesiinoi pidhotovky (Extended abstract of PhD diss.). Odesa [in Ukrainian].
Sopivnyk, R. V. (2012). Model formuvannia liderskykh yakostei studentiv ahrarnykh vyshchykh navchalnykh zakladiv. Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka, 11, 91-96 [in Ukrainian].
Suranov, V. H. (2010). Formyrovanye orhanyzatorskoi kompetentsyy u studentov pedahohycheskoho VUZa v uslovykh studencheskoho kluba. Vestnyk ChHPU ym. Y. Ya. Yakovleva, 3 (67), 1, 168-174 [in Russian].
Tyshakova, L. T. (2005). Formuvannia tekhnolohichnoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia inozemnoi movy (Extended abstract of PhD diss.). Luhansk [in Ukrainian].
Yurkevych, H. Y. (2015). Vyznachennia ta rozvytok liderskykh kompetentsii na derzhavnii sluzhbi. In Innovatsiina ekonomika (No. 1, pp. 131-137). Ternopil: Ternop. in-t ahropromyslovoho vyrobnytstva [in Ukrainian].
Ritz, J. M. (2009). A new Generation of Goals for Technology Education. Journal of Technology Education, 20 (2), 50-64.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).