Організаційно-педагогічні засади професійної підготовки вчителів початкової школи у Федеративній Республіці Німеччина
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-4(187)-56-59Ключові слова:
вчитель, початкова школа, Федеративна Республіка Німеччина, організація навчанняАнотація
Автор аналізує організаційно-педагогічні засади професійної підготовки вчителів початкової школи у ФРН. З’ясовано, що навчальний процес поділяється на дві фази: перша – це теоретичне навчання в університеті, і друга – практика в школі. Виявлено, що до обов’язкових дисциплін належать педагогічні науки, методика викладання в початковій школі та фахова підготовка. Під час практики майбутній учитель викладає у школі й паралельно відвідує семінари, що супроводжують фазу практики та безпосередньо готують до здійснення практичної педагогічної діяльності. У процесі підготовки вивчаються й підлягають обов’язковому проміжному контролю різні предмети й курси. Кінцевий контроль – це державні іспити після теоретичного навчання в університеті та референдаріат (так називається практичний курс роботи у школі під керівництвом методиста і вчителя-наставника). Після впровадження Болонського процесу низка земель переводить педагогічні факультети на нову систему підготовки – бакалавр-магістр. Однак загальні вимоги до підготовки майбутніх учителів початкової школи також передбачають ступеневу форма навчання.
Посилання
Закон України «Про освіту». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Кристопчук Т. Є. Стан та тенденції розвитку педагогічної освіти в Німеччині. URL : http://xne1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/image/konf%2012/doklad_
Лундгрен П. Структура подготовки учителей в Германии. URL : http://vestnik.yspu.org/releases/materialy_mejdunarodnogo_seminara/14_1/
Нос Л. С. Сучасні підходи до професійної підготовки вчителів початкової школи в країнах Європи. Молодий вчений, № 7(47), 2017. С. 309–312.
Учиться на учителя в Германии. URL : https://www.study-in-germany.ru/pedagogicheskoe-obrazovanie
References
Zakon Ukrainy «Pro osvitu». (2017). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 [in Ukrainian].
Krystopchuk T. Y. Stan ta tendentsii rozvytku pedahohichnoi osvity v Nimechchyni. Retrieved from http://xne1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/image/konf%2012/doklad_ [in Ukrainian].
Lundhren P. Struktura podhotovky uchytelei v Hermanyy. Retrieved from http://vestnik.yspu.org/releases/materialy_mejdunarodnogo_seminara/14_1/ [in Ukrainian].
Nos L. S. (2017). Suchasni pidkhody do profesiinoi pidhotovky vchyteliv pochatkovoi shkoly v krainakh Yevropy. Molodyi vchenyi, 7(47), 309-312 [in Ukrainian].
Uchitsya na uchitelya v Germanii. Retrieved from https://www.study-in-germany.ru/pedagogicheskoe-obrazovanie [in in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).