Формування навчального репертуаруспівака-баритона

Автор(и)

  • Олег Юрійович Кедіс Відокремлений підрозділ "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистетцв", Україна https://orcid.org/0000-0002-1138-6143
  • Світлана Вікторівна Клюєва Відокремлений підрозділ "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистетцв", Україна https://orcid.org/0000-0001-8727-8176

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-3(186)-40-43

Ключові слова:

співак, баритон, репертуар, арія, методичні рекомендації

Анотація

Відзначено, що формування майстерності співака є складним та тривалим процесом, який відбувається завдяки постійній роботі над музичним художнім матеріалом. Наголошено на тому, що вибір репертуару для баритона є важливим завданням. Критеріями відбору репертуару  є увага до змістовної сторони творів. Важливим є звернення до творів як зарубіжних, так і вітчизняних авторів.

Біографії авторів

Олег Юрійович Кедіс, Відокремлений підрозділ "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистетцв"

завідувач кафедри музичного мистецтва, заслужений діяч мистецтв України

Світлана Вікторівна Клюєва, Відокремлений підрозділ "Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистетцв"

провідний концертмейстер кафедри музичного мистетцва

Посилання

Даценко А. С. Сольний спів : метод. реком. для студ. спец. «Музичне мистецтво» спеціалізації «Академічний вокал». Луганськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2013. 61 с.

Кириллина Л. В. Оратории Г. Ф. Генделя : учеб. пособ. по истории зарубежной музыки для преподавателей и студентов музыкальных вузов. Москва : НИЦ «Московская консерватория», 2008. 56 с.

Муравська О. В. До питання про специфіку оперного амплуа баритона: етимологічний та образно-смисловий аспекти. Міжнародний вісник: культурологія, філологія, музикознавство. Київ, 2016. Вип. І (6). С. 153–158.

Нін Л. Рефлексія у вокальній музиці ХХ століття (на матеріалі творчості Д. Шостаковича і Б. Лятошинского) : автореф. дис. … канд. мистецтвознавства : 17.00.03. Харкiв, 2018. 19 с.

Савчук І. Б. Борис Лятошинський. Екзистенційний наратив 1920-х. Борис Лятошинський. Романси 1920-х. Київ ; Ніжин, 2015. С. 13–39.

Ragan K. Serious about Singing: Age Appropriate Repertoire for the Talented Teen. Journal of Singing. 2016. Vol. 72, no. 3, P. 299–304.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-13

Як цитувати

Кедіс, О. Ю., & Клюєва, С. В. (2019). Формування навчального репертуаруспівака-баритона. Імідж сучасного педагога, (3(186), 40–43. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-3(186)-40-43