Методичні особливості навчання академічному вокалу

Автор(и)

  • Діна Володимирівна Виноградча Київський національний університет культури і мистецтв, Україна https://orcid.org/0000-0003-0837-2995
  • Олена Юріївна Грицюк Київський національний університет культури і мистецтв, Україна https://orcid.org/0000-0001-8367-8332

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-2(185)-80-83

Ключові слова:

академічний вокал, вокальна педагогіка, методики викладання вокалу, музичне виконавство, методичні реформи академічного співу

Анотація

Присвячено методологічним особливостям навчання академічному вокалу з урахуванням історичного аспекту реформування методик його викладання. Наявна у культурі спадкоємність дозволяє окреслити також проблеми сучасної вокальної педагогіки академічного виконавства. Академічна вокальна школа – основа музичного виконавства, яка дозволяє опанувати й інші техніки (наприклад, естрадного співу), тому дослідження академічного вокалу не втрачає своєї актуальності.  

Біографії авторів

Діна Володимирівна Виноградча, Київський національний університет культури і мистецтв

концертмейстер кафедри музичного мистецтва

Олена Юріївна Грицюк, Київський національний університет культури і мистецтв

викладач кафедри академічного хорового                           

та інструментального мистецтва

 

Посилання

Антонова Л. В. Методика обучения студентов академическому пению: история и проблемы исследования. Поволжский педагогический вестник. 2014. №3 (4). С. 70–74.

Войтик И. А. Анализ квалификации педагогов вокала как совокупности психологических и профессиональных компетенций. Педагогическое образование в России. 2018. №5. С. 56–59.

Закрасняна Ж. М., Мельниченко І. В. Методики розвитку виконавської виразності співака спеціальності «академічний вокал». Імідж сучасного педагога. 2014. №5 (182). С. 78–81.

Кузнецова Е. П. Методологические различия требований к подготовке академических и эстрадных вокалистов. Манускрипт. 2017. № 9 (83). С. 118–121.

Монд О. Л. Анализ современных методик обучения вокалу. Искусство и образование. 2009. №5. С. 81–90.

Ожегов С. И., Шведова Н. Ю. Толковый словарь русского языка. 4-е изд., доп. Москва: ООО «А ТЕМП», 2006. 944 с.

Шатская О. В. Анализ психологических механизмов восприятия и особенностей формирования индивидуальных представлений при когнитивно-направленном обучении академическому вокалу. Вестник МГУКИ. 2012. №5. С. 200–205.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Виноградча, Д. В., & Грицюк, О. Ю. (2019). Методичні особливості навчання академічному вокалу. Імідж сучасного педагога, (2(185), 80–83. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-2(185)-80-83