Подолання страху сцени у вокаліста-початківця: інтерпретаційний контекст

Автор(и)

  • Майя Володимирівна Іваненко Київський національний університет культури і мистецтв, Україна https://orcid.org/0000-0002-2260-2585

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-2(185)-84-87

Ключові слова:

вокальне мистецтво, сцена, артист, вокаліст, виконавська діяльність, сценічна майстерність

Анотація

Розглядаються питання появи сценічного страху у вокаліста-початківця. Визначаються негативні та позитивні фактори формування даної особливості, окреслюються фактори ризику, котрі потребують нагального втручання педагога в контексті запобігання розвитку комплексу меншовартості, панічного страху сцени, як наслідок завершення музичної діяльності музиканта-початківця. Аналізуються фактори сценічно-виконавської інтерпретації вокаліста, через призму втіленого переживання визначаються шляхи розкриття художнього образу твору та  позитивний і негативний впливи сценічного хвилювання. Розглядаються особливості сценічних відчуттів співака. 

Біографія автора

Майя Володимирівна Іваненко, Київський національний університет культури і мистецтв

провідний концертмейстер кафедри музичного мистецтва 

Посилання

Василенко Л. М. Проблема свідомого та позасвідомого у теорії та практиці вокального виконавства. Педагогічні науки. Вип. 94. 2011. С. 31–40.

Івасишин І. Музично-виконавська діяльність як засіб творчого розвитку особистості. Гірська школа українських Карпат. 2014. № 11. С. 153–155.

Кристи Г. В. Работа Станиславского в оперном театре. Москва: Искусство, 1952. 284 с.

Лабінцева Л. П. Концертний виступ як особливий вид музично-виконавської діяльності. Вісник ХДАДМ. 2010. №1. С. 215–216.

Станиславский К. С. Статьи, речи, беседы, письма. Москва: Искусство, 1953. 782 с.

Цагарелли Ю. А. Психология музыкально-исполнительской деятельности: учеб. пособ. СПб.: Композитор, 2008. 212 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-04-26

Як цитувати

Іваненко, М. В. (2019). Подолання страху сцени у вокаліста-початківця: інтерпретаційний контекст. Імідж сучасного педагога, (2(185), 84–87. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-2(185)-84-87