Інтерпретація поетичного твору майбутніми філологами як лінгвосоціокультурного феномену
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-1(184)-47-51Ключові слова:
лінгвосоціокультурна компетентність (ЛСКК), імплікат, інтерпретація, екстралінгвальні знання, вербалізація, підтекстова інформація, поетичний твірАнотація
Досліджена проблема розуміння та інтерпретації поетичного твору шляхом визначення його лінгвальних та екстралінгвальних характеристик. Доведено, що поетичний текст є психолого-естетичним феноменом, який допускає необмежену кількість інтерпретацій, оскільки є результатом авторського задуму, створеного для вираження індивідуальних знань про світ за допомогою мовних засобів.
Посилання
Анохина Н. В. Роль пресуппозиции и импликации в процессе понимания научно-популярного текста. Вестник Башкирск. ун-та. 2009. №1. C. 92–94.
Будаев Э. В. Становление когнитивной теории метафоры. Лингвокультурология. 2007. №1. C. 19–35.
Галкина О. В. Метафора как инструмент познания: На материале терминов-метафор компьютерного интерфейса: автореф. дисc. ... канд. филол. наук: 10.02.19 / Твер. гос. ун-т. Тверь, 2004. 18 с.
Караулов Ю. Н. Русский язык и языковая личность. Москва: Изд-во ЛКИ, 2010. 264 с.
Крищук В. Функціонування прецедентних феноменів в історичному дискурсі кінця ХХ – початку ХХІ ст. Філологічний дискурс. Вип. 4, 2016. С. 233–242.
Лебхерц Е. П. Фреймовые структуры и культурные пресуппозиции в интерпретации рекламного дискурса: автореф. дисс. ... канд. филол. наук: 10.02.19 / Ставроп. гос. ун-т. Ставрополь, 2008. 22 с.
Малова Н. Е. Лингвокогнитивные категории «Имплицитность» и «Подтекст». Вестник Адыгейского государственного университета. Серия 2: Филология и искусствоведение. №2. 2012. С. 211–214.
Молчанова Г. Г. Семантика художественного текста (импликативные аспекты коммуникации). Ташкент, 1988. 163 с.
Панич Г. А. Концепт і слово: гендерна диференціація логічних категорій добра та зла. Young scientist. Вип. 1 (53), 2018. С. 745–748.
Приходько А. Н. Концепты и концептосистемы. Днепропетровск, 2013. 307 с.
Селіванова О. Сучасна лінгвістика: Термінологічна енциклопедія. Полтава: Довкілля-К., 2009. 716 с.
Степанов Ю. С. Концепты. Тонкая пленка цивилизации. Москва: Языки славянских культур, 2007. 400 с.
Тен Ю. П. Символ в межкультурной коммуникации: автореф. дисс… д-ра филос. наук: 09.00.13 / Юж. федер. ун-т. Ростов-на-Дону, 2008. 46 с.
Шовковий В. М. Методична система навчання давньогрецької мови майбутніх філологів на засадах герменевтичного підходу: дис ... д-ра пед. наук: 13.00.02. Київ: Б.в., 2011. 604 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).