Методичні аспекти роботи концертмейстера з хоровим колективом

Автор(и)

  • Анна Василівна Поліщук Київський національний університет культури і мистецтв, Україна https://orcid.org/0000-0002-8500-534X
  • Світлана Станіславівна Сабрі Київський національний університет культури і мистецтв, Україна https://orcid.org/0000-0002-1364-0301

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-1(184)-56-58

Ключові слова:

концертмейстер, хор, методика, інтерпретація, виконавець

Анотація

Розглянуто основні методичні особливості, пов’язані з роботою концертмейстера у хоровому класі. Виокремлено універсальність і поліфункціональність акомпаніаторської справи піаніста. Зазначено, що концертмейстер має виконувати ті завдання, що постають перед усіма виконавцями, доповнюючи їх іншими, що відображають сутність даного типу діяльності. Важливим компонентом є аналіз твору, виокремлення особливостей авторського стилю, створення плану роботи над ним. При роботі з хоровою звучністю треба враховувати тембровий, драматургічний і динамічний рівні. Увага до вербального тексту сприяє корегуванню інтенсивності та насиченості інструментальної лінії та її взаємодії з вокальними голосами.

Біографії авторів

Анна Василівна Поліщук, Київський національний університет культури і мистецтв

концертмейстер кафедри музичного мистецтва 

Світлана Станіславівна Сабрі, Київський національний університет культури і мистецтв

концертмейстер кафедри музичного мистецтва

Посилання

Алієва Е. Ш. Актуальні питання концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія / Кримський гуманіт. ун-т, 2013. Вип. 39 (2). С. 31–35.

Грінченко Т. Д. Історія виникнення та становлення професії піаніст-концертмейстер. Наукові праці історичного факультету Запорізького нац. ун-ту. 2012. Вип. 48. URL: http://library.vspu.net/jspui/handle/123456789/1093 (дата звернення: 28.11.2018).

Живов В. Л. Исполнительский анализ хорового произведения. Работа с хором. Методика, опыт. Москва: Профиздат, 1972. С. 115–138.

Молчанова Т. О. Міра і пропорційність виконавського тандему «піаніст-концертмейстер-соліст». Наукові записки. Серія: Мистецтвознавство. 2014. № 2. С. 3–9.

Птица К. Б. Проблемы стиля и хоровое исполнительство. Работа с хором. Методика, опыт. Москва: Профиздат, 1972. С. 13–55.

Чванова А. Н. Формирование артистизма у музыкантов-исполнителей: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.08. Самара, 2005. 20 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-17

Як цитувати

Поліщук, А. В., & Сабрі, С. С. (2019). Методичні аспекти роботи концертмейстера з хоровим колективом. Імідж сучасного педагога, (1(184), 56–58. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-1(184)-56-58

Номер

Розділ

ВІНОК МИТЦІВ І МИСТКИНЬ