«Концерт» у системі жанрових апробацій інструментального мистецтва (на прикладі баянного та акордеонного виконавства)
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-1(184)-62-64Ключові слова:
концерт, акордеонне виконавство, інструментальне мистецтво, репертуар, жанрАнотація
Проведене нами дослідження, на наш погляд, містить загальний підхід до розкриття ролі концерту як жанру в репертуарі акордеоніста чи баяніста. Автор обґрунтовує актуальність даної теми, ретельно аналізуючи всі історичні етапи становлення та розвитку жанру. Здійснена спроба вивчення даного жанру як цілісного явища.
Посилання
Давидов М. А. Теоретичні основи формування виконавської майстерності баяніста. Київ, 2004. 290 с.
Зав’ялов В. Деякі тенденції сучасного сольного виконавства на баяні. Сучасні питання музичного виконавства і педагогіки. Москва, 1976. Вип. 27. С. 105-432.
Князєв В. Ф. Еволюція виконавської техніки в українській баянній школі (друга половина ХХ ст.): автореф. дис. … канд. мистец. Київ, 2005. 21 с.
Коган Г. Біля воріт майстерності. Москва, 1958. 200 с.
Максимов Е. Ансамблі та оркестри гармонік. Москва, 1974. 254 с.
Марченко В. В. Історико-культурні виміри еволюції акордеонного мистецтва в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): дис. … канд. мистец. Київ, 2017. 211 с.
Мільштейн Я. Про деякі тенденції розвитку виконавського мистецтва, виконавської критики і виховання виконавця. Майстерність музиканта-виконавця. Москва, 1972. – С. 5–20.
Новожилов В. Баян. Москва: Музика, 1988. 78 с.
Онєгін А. Школа гри на баяні. Москва, 1957. 106 с.
Самітов В. З. Теоретичні основи фахового мислення музиканта-виконавця як критерій професійної культури: монографія. 3-є вид. Луцьк: Волинська обл. друкарня, 2011. 272 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).