Науково-методичний супровід підвищення кваліфікації педагогів закладів позашкільної освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6%20(183)-36-39

Ключові слова:

науково-методичний супровід, підвищення кваліфікації, післядипломна освіта, заклад позашкільної освіти, професійна компетентність, освітня програма, інформаційне середовище, блог

Анотація

Науково-методичний супровід підвищення кваліфікації педагогів-позашкільників є актуальною проблемою якісного оновлення системи післядипломної педагогічної освіти. У статті визначено сутність, функції та подана характеристика складових науково-методичного супроводу. Підкреслено, що науково-методичний супровід курсів підвищення кваліфікації дозволяє забезпечити розвиток професійної компетентності педагогів закладів позашкільної освіти. 

Біографія автора

Галина Леонідівна Вороніна, КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти"

кандидат педагогічних наук, завідувач кафедри виховання й розвитку особистості 

Посилання

Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і гол. ред. В. Т. Бусел. Київ; Ірпінь: Перун, 2004. 1728 с.

Концепція нової української школи. URL: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/.

Лобода Ю. Г. Неперервний науково-методичний супровід підготовки майбутніх інженерів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2012. № 5(23). С. 248–253.

Сорочан Т. М. Науково-методичний супровід – нова концепція розвитку професіоналізму вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти. Наук.-методичний супровід модернізації початкової освіти: зб. Луганськ, 2002. 236 с.

Стратегія розвитку позашкільної освіти. Освіта. 2018. 19–26 вересня (№35–36).

Табарчук І. Освітній блог: поняття, особливості, різновиди й алгоритм створення блогу вчителя. Педагогічна майстерня. 2012. №12(24). С. 2–6.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-09

Як цитувати

Вороніна, Г. Л. (2018). Науково-методичний супровід підвищення кваліфікації педагогів закладів позашкільної освіти. Імідж сучасного педагога, (6 (183), 36–39. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6 (183)-36-39