Особистісний підхід у диригентсько-хоровій підготовці студентів-магістрів
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-6%20(183)-84-88Ключові слова:
особистісний підхід, індивідуально-творчі завдання, диригентсько-хорова підготовка, фаховий рівень студентів-магістрів, сучасні хорові твориАнотація
Розглядається значущість особистісного підходу фахової підготовки студентів-магістрів. Автор розкриває сутність понять «особистісний підхід», «індивідуально-творчі завдання», аналізує процес підготовки на кінцевому етапі навчання. Розглянуто шляхи вдосконалення диригентсько-хорової підготовки, види творчих завдань. Увагу зосереджено на тому, що при застосуванні особистісного підходу помітно підвищується фаховий рівень випускників. Для створення індивідуально-творчих завдань проаналізовано сучасні зразки виконання хорових творів.
Посилання
Горбатюк О. В. Особистісно орієнтований підхід до навчання у ВНЗ у сучасних умовах. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. 2014. Вип. 20. С. 252–253. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_86.
Горбенко С. С. Історія гуманізації музичної освіти: навч. посіб. Кам’янець-Подільський: ПП «Зволейко», 2007. 348 с.
Дорогань С. О. Українська література у формуванні світогляду майбутнього вчителя. Мультиверсум. Філософський альманах. Київ: Центр духовної культури, 2004. № 39. С. 195–205.
Зязюн І. А. Сучасні дидактичні моделі і логіка учіння. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць / ред. кол. І. А. Зязюн та ін. Київ-Вінниця, 2000. 363 с.
Ліхіцька Л. М. Педагогічні умови формування готовності викладачів мистецьких дисциплін до здійснення інноваційної діяльності. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2013. № 10(2). С. 92–97. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(2)__17http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(2)__17.
Люлюк Л. Я., Люлюк О. В. Хормейстерська підготовка майбутніх вчителів музики у сучасній вищій школі / упор. О. Ростовський. Ніжин: НДПУ, 2004. 185 с. (Проблеми педагогіки музичного мистецтва: зб. наук.-метод. ст.).
Машкіна Л. А. Підготовка майбутнього педагога до реалізації особистісно орієнтованого навчання. Педагогічний дискурс. 2013. Вип. 14. С. 315–318.
Орлов В. Ф. Професійне становлення майбутніх учителів мистецьких дисциплін: теорія і технологія: монографія / за заг. ред. І. А. Зязюна. Київ: Наукова думка, 2003. 262 с.
Федоришин В. І. Фахово-орієнтаційний напрям забезпечення свідомого ставлення майбутніх учителів музики до вибору стратегії практичної діяльності. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2013. № 10(2). С. 174–180. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(2)__30.
Ярошевська Л. В. Особливості формування музичних здібностей у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Наукові записки / ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н. С. Савченко та ін. – Вип. 155. Серія Педагогічні науки. Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. С. 150–155.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).