До проблеми читацьких компетентностей та звичок серед студентської молоді

Автор(и)

  • Ніна Іванівна Войткевич ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет», Чернівці, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5%20(182)-34-37

Ключові слова:

читання, читацькі звички, освіта, соціально-культурне явище, студентська молодь

Анотація

Проблеми читання є нагальними для освітян у всьому світі. Увага приділяється до читання як джерела отримання знань, що допомагає зорієнтувати себе у різних сферах життя. З точки зору холістичного підходу в освіті читання співвідноситься з мовленням, письмом, умінням слухати та культурою загалом. Культура читання тісно пов’язана з тим, як ми виховані та оточенням, в якому ми зростаємо. Багато дослідників сьогодні визначають читання як соціально-культурне явище зі своїми сучасними викликами та стратегіями. Проведене дослідження виявляється досить важливим та інформативним у плані визначення читацьких звичок і смаків студентської молоді. Проблема, що порушується у статті, потребує негайних дій від відповідних освітніх кіл задля вирішення цього ключового завдання та відродження культури читання як сучасного тренду у розвитку суспільства.

Біографія автора

Ніна Іванівна Войткевич, ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет», Чернівці

старший викладач кафедри іноземних мов

Посилання

Войткевич Н. І. До питання про специфіку викладання іноземних мов на 1-2 курсах немовних факультетів. Научният потенціал на света: матеріали за VIII Межд. науч.-практ. конфер. 17–25 септември 2012. София: Бял ГРАД-БГ. ООД. 2012. С. 6–9.

Воронцов А. В. Чтение как социальная проблема. Круг чтения. Universum. Вестник Герценовского ун-та, 2009. С. 24–33.

Караменов Н. О важности чтения. «Зеркало недели. Украина». № 33. 13 сентября, 2013.

Листвак Г. Б. Дослідження читання в Україні: результати і значення. Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Соціальні комунікації. 2015. № 2. С. 84–90.

Поликарпов В. С. Американская система образования: от «кафетерия» до Гарварда. Закат Америки. Электронный источник: Historic.ru. URL: http://historic.ru.

Орлова Е. А. Рекомендации по повышению уровня читательской компетенции в рамках Национальной программы поддержки и развития чтения. Москва, 2008. С.14.

John P. Miller. The Holistic Curriculum. University Toronto Press, 2007. 216 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-11

Як цитувати

Войткевич, Н. І. (2018). До проблеми читацьких компетентностей та звичок серед студентської молоді. Імідж сучасного педагога, (5 (182), 34–37. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5 (182)-34-37