Методика Сета Ріггза та її вплив на мистецтво естрадного співу

Автор(и)

  • Алла Борисівна Попова ПВНЗ "Київський університет культури", Україна
  • Ольга Миколаївна Войченко ПВНЗ "Київський університет культури", Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4%20(181)-62-64

Ключові слова:

методика, естрадний вокал, Сет Ріггз, спів, вокаліст

Анотація

Висвітлено специфіку методики Сета Ріггза. Окреслено її значення для розвитку вокальної майстерності як у  сфері академічного, так і естрадного співу. Зазначено позитивні аспекти його методики «співу у мовній позиції» та надано практичні поради щодо її включення у процес підготовки естрадного вокаліста. Вказано, що вдосконалення підходів навчання естрадного вокаліста виступає одним із важливих завдань у сфері вітчизняної музичної педагогіки.

Біографії авторів

Алла Борисівна Попова, ПВНЗ "Київський університет культури"

народна артистка України, завідувач кафедри музичного мистецтва, доцент

Ольга Миколаївна Войченко, ПВНЗ "Київський університет культури"

заслужена артистка України, доцент кафедри музичного мистецтва

Посилання

Дерев’янко Л. А. Спів у мовленнєвій позиції як проблема вокальної педагогіки // Таврійські студії. Мистецтвознавство. 2013. № 4. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tsm_2013_4_21.

Коротеева С. В. Форсированное пение без опоры дыхания и его последствия // Научные труды Московского гуманитарного университета. 2016. №2. С. 31–35.

Мартынова Ю. А.? Сухова А. М. Отечественные и зарубежные методики дыхательной гимнастики в контексте развития вокальных навыков // Искусство и художественное образование в контексте межкультурного взаимодействия : материалы V Межд. науч.-практ. конфер. (Казань, 16 ноября 2016 г.). Казань, 2016. С. 243–247.

Риггс С. Как стать звездой. Аудиошкола для вокалистов / Сет Риггс. Москва: Guitar college, 2000. 102 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-28

Як цитувати

Попова, А. Б., & Войченко, О. М. (2018). Методика Сета Ріггза та її вплив на мистецтво естрадного співу. Імідж сучасного педагога, (4 (181), 62–64. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4 (181)-62-64

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА