Комунікативно-когнітивний підхід до навчання англійської мови у закладах вищої освіти України
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-2(179)-49-51Ключові слова:
комунікативно-когнітивний підхід, принципи навчання, стратегії навчання, комунікативна компетентністьАнотація
Розкриваються актуальність упровадження комунікативно-когнітивного підходу у навчанні англійської мови та принципи навчання іноземної мови, дотримання яких дасть можливість забезпечити високий рівень ефективності освітніх завдань, розвинути всі види мовленнєвої діяльності як засобу спілкування.
Посилання
Куцепал С. В. Комунікація та діалог у контексті освітніх викликів сучасності. Гілея, 2012. Вип. 66. С. 38–45.
Лагута Т. Про діалог як форму прояву мовленнєвої діяльності студента. Теорія і практика викладання української мови як іноземної, 2007. Вип. 2. С. 204–207.
Ніколаєва С. Ю. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: підручник. Вид. 2-ге, випр. і перероб. / Кол. авторів під кер. С. Ю. Ніколаєвої. Київ: Ленвіт, 2002. 328 с.
Ніколаєва С. Ю. Цілі навчання іноземних мов в аспекті компетентнісного підходу. Іноземні мови. 2010. №2. С. 11–17.
Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению: пособ. для учит. иностр. языка. Москва: Просвещение, 1991. 223 с.
Пітерс Дж. Д. Слова на вітрі: історія ідеї комунікації / пер. з англ. А. Іщенка. Київ: Києво-Могилянська академія, 2004. 302 с.
Причина В. В. Комунікативно орієнтований підхід до навчання учнів англомовному спілкуванню. Таврійський вісник освіти. 2012. №4. С. 195–201.
Проскуріна Я. І. Комунікативно-когнітивний аспект професійно-орієнтованого мовного навчання іноземних студентів медичного профілю. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2012. №4 (22). С. 327–334.
Савенко Т. Особливості навчання діалогічного мовлення студентів мовних факультетів (англійська мова). Наукові записки. Філологічні науки. 2011. № 96. С. 531–535.
Свирина Л. О. О коммуникативном подходе в обучении иностранному язику в неязыковой бреде. Филология и культура. 2008. № 12. С. 70–73.
Сімкова І. О. Специфіка навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення на базі німецької мови як першої іноземної. Наукові записки НДУ їм. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки. 2011. № 3. С. 64–68.
Солодар Л. В. Діалогічне мовлення – основний вид мовленнєвої діяльності при вивченні української мови як іноземної. Вiсник Вiнницького полiтехнiчного iнституту. 2011. № 2. С. 163–167.
Тарнопольский О. Б., Кожушко С. П. Методика обучения английскому языку: учеб. пособ. Киев: Ленвит, 2004. 192 с.
Тарнопольський О. Б. Навчання через роблення у викладанні іноземної мови для професійного спілкування студентам немовних спеціальностей. Вісник Житомирського державного університету. 2012. Вип. 64. С. 87–83.
Тарнопольський О. Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти: навч. посіб. Київ: Фірма «Інкос», 2006. 248 с.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).