Твори сучасних українських композиторів для дітей: концептуальний підхід

Автор(и)

  • Вероніка Юріївна Дорофєєва Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-2(179)-70-72

Ключові слова:

українські композитори, твори для дітей, музична інтонація, семіотика

Анотація

Здійснено концептуальний аналіз творів сучасних українських композиторів для дітей, окреслено їхню художньо-образну палітру, простежено особливості: фольклорний, етнокультурний виміри; трансформація музичних форм і жанрів; широке залучення найновіших засобів музичної виразності; тяжіння музичних інтонацій до концентрації символічних, змістоутворювальних структур; джазова-імпровізаційність; вплив на духовний розвиток та утвердження національної свідомості підростаючого покоління.

Біографія автора

Вероніка Юріївна Дорофєєва, Київський національний університет культури і мистецтв

кандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри фольклористики, бандури та інструментального мистецтва

Посилання

Асафьев Б. В. Избранные статьи о музыкальном просвещении и образовании. Ленинград: Музыка, 1973. 86 с.

Герасимова-Персидская Н. Музыка. Время. Пространство / ред. И. Тукова. Київ: Дух і літера, 2012. 408 с.

Дорофєєва В. Ю. Композиторська творчість як естетична реальність культури України другої половини ХХ століття. Наукове пізнання: методологія та технологія. 2009. Вип. 2 (24). С. 44–49.

Иванченко Г. Психология восприятия музыки: подходы, проблемы, перспективы. Москва: Смысл, 2001. 264 с.

Офіційний сайт НСКУ. URL: http://composersukraine.org.

Чібалашвілі А. О. Концептуальний синтез у сучасній українській художній культурі (на матеріалі камерної музики): автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. мистецтвознавства: спец. 26.00.01 «Теорія та історія культури». Київ, 2015. 16 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-18

Як цитувати

Дорофєєва, В. Ю. (2018). Твори сучасних українських композиторів для дітей: концептуальний підхід. Імідж сучасного педагога, (2(179), 70–72. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-2(179)-70-72