Оптимізація взаємодії регіональних методичних служб в умовах децентралізації

Автор(и)

  • Людмила Миколаївна Колосова Науково-методичний центр м. Вознесенська Миколаївської області, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-2(179)-11-14

Ключові слова:

професійний розвиток, оптимізація, методичні служби, Регіональний центр розвитку освіти, децентралізація, регіональний освітній простір

Анотація

Представлені можливі шляхи оптимізації взаємодії методичних служб у системі регіональної післядипломної освіти в умовах децентралізації. Окреслена модель гармонізації інтересів методичних служб через співпрацю та координацію діяльності в контексті створення Регіональних центрів розвитку освіти

Біографія автора

Людмила Миколаївна Колосова, Науково-методичний центр м. Вознесенська Миколаївської області

кандидат педагогічних наук, директор

Посилання

Андрущенко В. П. Роздуми про освіту: статті, нариси, інтерв’ю. К.: Знання України, 2004. 804 с.

Білик Н. І. Перспективи розвитку регіональної освітньої системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Імідж сучасного педагога: електронний науковий журнал. № 4 (173). С. 31–36. URL: http://isp.poippo.pl.ua/article/view/111646.

Возняк Г. В. Регіональний розвиток: сутність і методологічна основа. Регіональна економіка. 2015.

№ 3. С. 34–43. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2015_3_6.

Зязюн І. А. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи. АПН України, Ін-т пед. і психол. проф. освіти. К.: Віпол, 2000. 636 с.

Мариновська О. Теорія і практика впровадження інновацій у післядипломній освіті: розвиток професійної компетентності вчителя. Обрії: наук.-пед. журнал. 2013. № 1 (36). С. 27–31.

Мета децентралізації в сфері освіти – наблизити освітні послуги до громади. Прес-центр ініціативи «Децентралізація влади». URL: http://decentralization.gov.ua/news/582.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-18

Як цитувати

Колосова, Л. М. (2018). Оптимізація взаємодії регіональних методичних служб в умовах децентралізації. Імідж сучасного педагога, (2(179), 11–14. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-2(179)-11-14