Принципи організації домашнього читання іноземною мовою студентами непрофільних спеціальностей.

Автор(и)

  • Наталія Вікторівна Петрушова Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка, Україна
  • Вікторія Миколаївна Люлька Полтавська державна аграрна академія, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-2(179)-46-48

Ключові слова:

читання, домашнє читання, автентичність, професійно-орієнтовані тексти

Анотація

Розглядається питання організації домашнього читання для студентів непрофільних спеціальностей. Автор доводить важливість даного виду навчальної діяльності для студентів, досліджує проблему відбору текстів та визначає етапи роботи з текстами з домашнього читання.

Біографії авторів

Наталія Вікторівна Петрушова, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

доцент кафедри загального і слов'янського мовознавства та іноземних мов

Вікторія Миколаївна Люлька, Полтавська державна аграрна академія

доцент кафедри доцент кафедри іноземних мов та українознавства

Посилання

Барабанова Г. В. Методика навчання професійно-орієнтованого читання в немовному ВНЗ. Київ: ІНКОС, 2005. 315 с.

Бичкова Н. А. Навчання читання автентичних текстів лінгвокраєзнавчого змісту. Київ: ИЯШ, 1999. № 1. С. 18–24.

Гризуліна А. П. Навчання читання науково-популярної літератури англійською мовою: навч. посіб. Москва: Вища школа, 1978. 110 с.

Євченко В. В. Використання домашнього читання як засобу формування комунікативної компетенції студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Житомир, 2004. № 19. С. 108–112.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. видання д-р пед. наук, проф. С. Ю. Ніколаєва. Київ: Ленвіт, 2003. 273 с.

Наталин В. П. Критерій змістовної автентичності навчального тексту. Іноземні мови в школі. Київ, 1999. № 2. С. 50–52.

Селіванова Н. А. Домашнє читання – важливий компонент змісту навчання іноземних мов у середній школі. Київ: ИЯШ, 2004. № 4. С. 21–26.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-18

Як цитувати

Петрушова, Н. В., & Люлька, В. М. (2018). Принципи організації домашнього читання іноземною мовою студентами непрофільних спеціальностей. Імідж сучасного педагога, (2(179), 46–48. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-2(179)-46-48