Let's be healthy! (9th form lesson plan)
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-70-72Ключові слова:
навчання англійської мови, інтерактивні методи, критичне мисленняАнотація
Представлені всі види мовленнєвої діяльності: читання, письмо, говоріння та аудіювання. Інтерактивні методи, використані на уроці, сприяють розвитку критичного мислення учнів.
Посилання
Health. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Health.
Mark Inglis. Turning Life's Headwinds into Tailwinds. URL: https://www.youtube.com/watch?v=0PW1W9yS1Eg.
Official web-site of Erik Weihenmayer. URL: http://www.touchthetop.com.
Крамаренко С.Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів. Відкритий урок. 2002. № 5–6. С. 7–10.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-03-13
Як цитувати
Корба, В. М. (2018). Let’s be healthy! (9th form lesson plan). Імідж сучасного педагога, (1 (178), 70–72. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-70-72
Номер
Розділ
РЕЖИСУРА УРОКУ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).