Сутність і структура готовності до інноваційної діяльності педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти

Автор(и)

  • Віра Єгорівна Харагірло Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-34-38

Ключові слова:

інноваційна діяльність, педагогічний працівник, структура готовності до інноваційної діяльності

Анотація

Розглянуті сутність і структура готовності до інноваційної діяльності педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти. Проведений аналіз складових компонентів готовності до інноваційної діяльності, виділені їх основні характеристики.

Біографія автора

Віра Єгорівна Харагірло, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України

в. о. завідувача кафедри педагогіки, психології та менеджменту

Посилання

Балл Г. О. Гуманізація загальної та професійної освіти: суспільна актуальність і психолого-педагогічні орієнтири [Текст]: монографія / за ред. І. А. Зязюна. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи. Київ: Віпол, 2000. С. 134–157.

Бондарчук О. І. Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності: монографія. Київ: Наук. світ, 2008. 318 с.

Даниленко Л. Управління процесом здійснення інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти [Текст]. Післядипломна освіта в Україні. 2003. №3. С. 70–74.

Карамушка Л. М. Психологія діяльності організації в умовах соціально-економічних змін): монографія; за наук. ред. Л. М. Карамушки. Київ: Пед. думка, 2008. 192 с.

Ничкало Н. Г. Професійна освіта і навчання у XXI столітті [Текст]. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2003. № 5. С. 4.

Про затвердження Національної рамки кваліфікації / Кабінет Міністрів України. Постанова. 23 листопада 2011 р. № 1341.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-13

Як цитувати

Харагірло, В. Є. (2018). Сутність і структура готовності до інноваційної діяльності педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти. Імідж сучасного педагога, (1 (178), 34–38. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-34-38

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ