Використання системи масового обслуговування з чергами в управлінні закладом освіти

Автор(и)

  • Володимир Олексійович Мазуренко КЗ "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", Україна
  • Юлія Володимирівна Логвиненко КЗ "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-28-33

Ключові слова:

дослідження операцій, заклад освіти, менеджмент, обґрунтування рішень, система масового обслуговування

Анотація

Освіта, як превентивний засіб розвитку суспільства, має використовувати найдоцільніші методи обґрунтування рішень, до яких, серед інших, належить дослідження операцій. У статті показано підхід обґрунтування оптимальності управлінських рішень у закладах освіти з використанням системи масового обслуговування з чергами.

Біографії авторів

Володимир Олексійович Мазуренко, КЗ "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти

Юлія Володимирівна Логвиненко, КЗ "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"

кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти

Посилання

Боровик О. В., Боровик Л. В. Дослідження операцій в економіці : навч. посіб. Київ: Центр учб. літ-ри, 2007. 424 с.

Вентцель Е. С. Исследование операций: учебник. Москва: Воениздат, 1972. 552 с.

Гнеденко Б. В., Коваленко И. Н. Введение в теорию массового обслуживания. Москва: Наука, 1966. – 443 с.

Концепція Нової української школи. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/520/52062/new-school.pdf

Михайленко В. М., Федоренко Н. Д. Спеціальні розділи математики. Київ: Вища шк., 1992. 214 с.

Нещадим М. І. Основи управління та прийняття рішень у військовій справі: підручник / М. І. Нещадим, В. О. Колесніков, В. О. Мазуренко, В. М. Супрун. – Суми: Слобожанщина, 2000. 376 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-13

Як цитувати

Мазуренко, В. О., & Логвиненко, Ю. В. (2018). Використання системи масового обслуговування з чергами в управлінні закладом освіти. Імідж сучасного педагога, (1 (178), 28–33. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-28-33

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ