Формування мотивів застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання

Автор(и)

  • Фарідун Якубджонович Майнаєв Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-19-22

Ключові слова:

мотив, цілепокладання, ситуація зацікавлення, ситуація успіху, ігрові технології, ситуація порівняння, сумісний аналіз

Анотація

Розглянуті методи та прийоми формування у студентів суспільно-гуманітарного профілю мотивів застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання: цілепокладання; створення ситуацій зацікавлення, успіху, вибору; використання ігрових технологій; провокування ситуації порівняння; сумісний зі студентами аналіз застосування ІКТ на занятті.

Біографія автора

Фарідун Якубджонович Майнаєв, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

аспірант кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Посилання

Вінник Ю. Формування мотивів. Вісник Львів. ун-ту. Сер. : Філософ. наук. 2009. Вип. 12. С. 235–235. URL : https://goo.gl/3FtNUw

Гавриленко О. Формування мотивації до професійної діяльності з застосуванням ІКТ. Наукові записки. 2012. Вип. 109. С. 50–57.

Дейниченко Г. В. Підготовка студентів природничо-математичних спеціальностей до технічного конструювання у вищих педагогічних навчальних закладах : дис. … канд. пед. наук : 13.00.09. Харків. 2008. 207 с.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы. Санкт-Петербург : Питер, 2002. 512 с.

Коломієць А. А. Формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей засобами історіографії : автореф. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04. Вінниця. 2011. 22 с.

Психологу для роботи. Діагностичні методики : зб. / уклад. : М. В. Лемак, В. Ю. Петрище. Ужгород : Вид-во Олександра Гаркуші. 2012. 615 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-13

Як цитувати

Майнаєв, Ф. Я. (2018). Формування мотивів застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання. Імідж сучасного педагога, (1 (178), 19–22. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-19-22