Практика професійної самореалізації вчителів іноземних мов в умовах іншомовного освітнього середовища

Автор(и)

  • Ганна Віталіївна Твердохліб Харківський ліцей №89 Харківської міської ради Харківської області, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-52-55

Ключові слова:

професійна самореалізація особистості, вчителі, іноземні мови, іншомовне професійне спілкування, міжнародне співробітництво

Анотація

Розкрита сутність професійної самореалізації вчителів іноземних мов, доведена необхідність активізації їхнього іншомовного потенціалу. Уточнене поняття «іншомовне освітнє середовище» та його характеристики. Наведені приклади організації професійного спілкування в освітньому процесі на засадах діалогу й партнерства.

Біографія автора

Ганна Віталіївна Твердохліб, Харківський ліцей №89 Харківської міської ради Харківської області

вчитель англійської та німецької мов, здобувач кафедри початкової, дошкільної і професійної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

Посилання

Авсюкевич Ю. С. Методика навчання презентації англійською мовою студентів економічних спеціальностей: автореф. дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02. Київ, 2009. 21 с.

Брик Т. О. Формування вмінь іншомовного професійного спілкування майбутніх офіцерів у вищих військових навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04. Харків, 2008. 236 с.

Кіриченко С. В. Матеріали до проведення навчально-методичного семінару «Теорія і практика організації освітньо-проектної діяльності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів»: навч.-метод. посіб. Харків. 2016. 125 с.

Куценко Т. В. Авторська програма розроблення й упровадження педагогічних умов професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів. Харків, 2014. 64 с.

Поселецька К. А. Підготовка майбутніх учителів філологічних спеціальностей до професійної самореалізації: дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Вінниця, 2016. 339 с.

Рибалко Л. С., Черновол-Ткаченко Р. І., Куценко Т. В. Акмеологічні засади професійної самореалізації вчителів у системі методичної роботи загальноосвітніх навчальних закладів: колективна монографія. Харків, 2017. (Бібліотека журналу «Управління школою»; Вип. 7 (174)). 127 с.

Тренінги спілкування. Упоряд. Т. Гончаренко. Київ, 2004. 120 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-13

Як цитувати

Твердохліб, Г. В. (2018). Практика професійної самореалізації вчителів іноземних мов в умовах іншомовного освітнього середовища. Імідж сучасного педагога, (1 (178), 52–55. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-52-55

Номер

Розділ

КАЛЕЙДОСКОП МОВ