Методологічні підходи до організації професійного розвитку майстрів виробничого навчання

Автор(и)

  • Лариса Євгенівна Коваль Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-39-42

Ключові слова:

методологічні підходи, професійна компетентність, професійний розвиток, майстер виробничого навчання

Анотація

Розглянуті методологічні підходи до організації професійного розвитку майстрів виробничого навчання закладів професійно-технічної освіти. Проаналізовані теоретичні основи сучасних підходів до вдосконалення професійної компетентності педагогів.

Біографія автора

Лариса Євгенівна Коваль, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

старший викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту

Посилання

Войцехівський М. Ф. Розвиток професійної компетентності педагога в умовах інноваційних змін у системі післядипломної педагогічної освіти. Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. інтернет-конференції (20–23 квітня 2015 р.). URL: http://conf.kubg.edu.ua/index.php /courses/idpurso/index#.WBYanNKLTIV

Жигло О. О. Критерії професійного зростання викладача ВНЗ. Проблеми формування ціннісних орієнтирів професійної діяльності: зб. наук. пр. – Харків: Стиль-Издат, 2005. С. 79–85.

Зязюн І. А. Філософія педагогічної дії: монографія. Черкаси: Вид. від ЧНУ ім. Богдана Хмельницького, 2008. 608 с.

Зязюн І. А. Філософія педагогічної діяльності у професійній освіті. Діалог культур: Україна у світовому контексті: Філософія освіти: зб. наук. праць. Львів, 2002. Вип. 8. С. 12–18.

Ільчук В. В. Педагогічні умови професійного саморозвитку викладачів фахових дисциплін у вищих аграрних навчальних закладах: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. Вінниця, 2016. 254 с.

Курлянд З. Н. Формування професійної усталеності викладача вищої школи. Проблеми розвитку педагогіки вищої школи в ХХІ столітті: теорія і практика. Одеса, 2002. С. 17–24.

Кушнір В. А. Теоретико-методологічні основи системного аналізу педагогічного процесу вищої школи: автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.04 / Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, 2003. 20 с.

Облєс І. І. До проблеми професійного становлення викладача вищого навчального закладу. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: тези доп. ІІІ Міжнародної наук.-практ. конф. Хмельницький: ХНУ, 2005. С. 9–10.

Ортинський В. Л. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.]. Київ: Центр учб. літ-ри, 2009. 472 с.

Яворська Г. Х., Сєдлачек В. Є. Сутність проблеми формування особистості професіонала. Проблеми розвитку педагогіки вищої школи в ХХІ столітті: теорія і практика. Одеса, 2002. С. 104–112.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-13

Як цитувати

Коваль, Л. Є. (2018). Методологічні підходи до організації професійного розвитку майстрів виробничого навчання. Імідж сучасного педагога, (1 (178), 39–42. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-39-42

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА