Технологія формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі фахової підготовки
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-7%20(176)-44-46Ключові слова:
технологія, діяльність, організаційна компетентність, домінантно-цільовий підхід, статусно-рольові позиції, майбутній учитель технологійАнотація
Представлена технологія формування організаційної компетентності майбутніх учителів технологій на основі домінантно-цільового підходу. Визначені статусно-рольові позиції майбутніх учителів технологій на різних етапах фахової підготовки у відповідності до представленої технології. Наведені приклади реалізації пропонованої технології.
Посилання
Галузева концепція розвитку неперервної педагогічної освіти, затверджена Міністерством освіти і наук України 14.08.2013, №1176.
ДСВО ВПО, 0101 педагогічна освіта, напрям підготовки 6.010104 «професійна освіта» вчителя (освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр»). Режим доступу : https://vspu.edu.ua/content/img/.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук. України ; гол. ред. В. Г. Кремень. – Київ : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Кулик, Є. В. Основи формування наукової парадигми професій («Вчитель технологій») / Є. В. Кулик, Т. Я. Гельжинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи, Випуск 51. – С. 152–157.
Кулик, Є. Концептуальні зміни в культурологічній підготовці майбутніх учителів технології / Є. В. Кулик // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти : зб. наук. праць ДЗВО «Донбаський державний педагогічний університет». – Вип. 4. – Слов’янськ, 2016. – С. 38–49.
Стешенко, Б. В. Дидактична модель формування організаційної культури майбутнього вчителя технологій / Б. В. Стешенко // Вісник ГНПУ імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Глухів : РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2015 – Вип. 28 – С. 121–127.
Тамарская, Н. В. Управление образовательными системами : учеб.-метод. пособ. к провед. семин. занятий. – Калининград : Изд-во КГУ, 2003. – 61 с.
Терещук, А. І. Методика організації проектної діяльності старшокласників з технологій : метод. посіб. / А. І. Терещук, С. М. Дятленко. – Київ : Літера ЛТД, 2010. – 128 с.
Ткачук, С І. Підготовка майбутнього вчителя трудового навчання до формування в учнів технологічної культури : монографія / С. І. Ткачук. – Умань : Сочінський, 2011. – С. 306–334.
Торубара, О. М. Підготовка майбутнього вчителя до організації навчально-виховних занять з розвитку творчих здібностей учнів / О. М. Торубара // Вісник ЧДПУ імені Т.Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – Чернігів, 2007. – Вип. 45. – С. 39–42.
Тхоржевський, Д. О. Методика трудового та професійного навчання. Ч. І. Теорія трудового навчання / Д. О. Тхоржевский. – Київ : ДІНІТ, 2000. – 248 с.
Цина, А. Ю. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів технологій : теоретико-методичний аспект : монографія / А. Ю. Цина. – Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. – Полтава, 2011. – 355 c.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).