Науково-теоретичний аналіз проблеми розвитку самосвідомості вчителя

Автор(и)

  • Марина Миколаївна Єщенко Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-36-39

Ключові слова:

самосвідомість, самосвідомість особистості, професійна самосвідомість.

Анотація

Представлені результати науково-теоретичного аналізу феномену самосвідомості особистості, психологічна характеристика особистості вчителя, структурні компоненти та чинники розвитку самосвідомості педагога.

Біографія автора

Марина Миколаївна Єщенко, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.В. Остроградського

методист відділу національно-патріотичного виховання

Посилання

Бернс Р. Я-концепция и Я-образы / Р. Бернс // Самосознание и защитные механизмы личносты. Хрестоматия. – Самара, 2006. – С. 133-211

Бех І.Д. Образ „Я” як мета формування і розвитку особистості / І.Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 1998. – №2. – С.30-41.

Боришевський М.Й. Психологічні механізми розвитку особистості / М.Й.Боришевський // Педагогіка і психологія. – 1996. – №3. – С.26-33.

Гарнцев М.А. Проблема самосознания в западноевропейской философии (от Аристотеля до Декарта) / М.А.Гарнцев. – М.: Изд-во МГУ, 1984. – 214с.

Кант И. Сочинения: в 6 т. / Иммануил Кант.– М.: Наука, 1963-1966. – Т.6 . – С.357.

Католик Г.В. Психологія формування професійної Я-концепції практичного психолога : монографія / Галина Католик. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2013. – 406 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологи / С.Л.Рубинштейн. – СПб.: Питер, 1999. – 720 с. – (Мастера психологи).

Чамата П.Р. К вопросу о генезисе самосзнания личности / П.Р. Чамата Проблемы самосознания. – К. : Вища школа, 1986. С. 84-104.

Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологии / И.И. Чеснокова. – М.: Наука, 1985. – 200 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Єщенко, М. М. (2017). Науково-теоретичний аналіз проблеми розвитку самосвідомості вчителя. Імідж сучасного педагога, (6 (175), 36–39. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6 (175)-36-39