Специфіка мистецько-біоенергетичного феномену П. І. Муравського
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-5(174)-53-56Ключові слова:
творча діяльність П. І. Муравського, диригентсько-хорове виконавство, мистецька інтерпретація, психофізичні параметри, мистецько-біоенергетична взаємодіяАнотація
Досліджені психофізичні аспекти творчої діяльності видатного українського хорового диригента-педагога П. І. Муравського (1914–2014). У контексті проведеного аналізу різних площин репетиційно-педагогічної та концертної практики, розглянутої крізь призму мистецького досвіду П. І. Муравського, диригентсько-хорове виконавство постає поліфункціональним феноменом, ґрунтованим на принципах мистецько-біоенергетичної взаємодії творчих потенціалів диригента, виконавців і слухачів.
Посилання
Муравський, Павло. Про якість співу і якість життя / Павло Муравський. – Слово Просвіти. – № 16 (445). – 2008.– С. 1–14.
Муравський, П. Пам’ятка до вокальних вправ диригента-хормейстера для підвищення професійного співу / П. Муравський // Українська музична газета. – № 2 (80). – 2011. – С. 7.
Муравський, Павло. Мої поради диригентам-хормейстерам і співакам / Павло Муравський // Українська музична газета. – № 2 (68). – 2008. – С. 6.
Бенч, О. Феномен одного життя / О. Бенч, П. Муравський. – Київ : Дніпро, 2002. – 664 с.; фото.
Денеш, Золтан. Этос и аффект: история философской музыкальной эстетики от зарождения до Гегеля / Золтан Денеш. – Москва : Прогресс, 1977. – 371 с.
Казначеев, В. П. Космопланетарные аспекты неизвестных психических феноменов / В. П. Казначеев, А. В. Трофимов // Интеллект планеты как космический феномен. – Новосибирск, 1997. – С. 5–28.
Коротков, К. Г. Аура с позиции физики / К. Г. Коротков // Сознание и физическая реальность. – 1997.– Т. 2. – № 4. – С. 70–75.
Кошиць, О. З піснею через світ / О. Кошиць. – Київ : Рада, 1998.– 326 с. : іл.
Ланда, Б. Странные сущности Тонких миров / Б. Ланда, Н. Глазкова // Чудеса и приключения. – 2000.– № 10. – С. 8–10.
Лащенко, А. П. З історії київської хорової школи / А. П. Лащенко. – Київ : Муз. Україна, 2007.– 197 с.; іл.
Мархлевський, А. Ц. Практичні основи роботи в хоровому класі : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / А. Ц. Мархлевський. – Київ : Муз. Україна, 1986. – 96 с.
Мертон, Э. Введение в теософию: космическая иерархия / Э. Мертон. – Москва : Леди-Л, 2000. – 228 с.
Морозова, Ю. Исцеление музыкой: интервью с проф. В. В. Горностаевой / Ю. Морозова, А. Мироненко // Новый акрополь. – 2004. – № 6. – С. 17–25.
Некрасова, С. Чакры: основы / С. Некрасова. – Москва : Профит Стайл, 2010. – 312 с.
Прицкер, Л. С. Невидимая реальность / Л. С. Прицкер. – Алма-Ата, 1991.– 112 с.
Тихоплав, В. Ю. Физика веры / В. Ю. Тихоплав, Т. С. Тихоплав. – СПб. : Весь, 2001. – 256 с.
Юсупов, Ф. О феномене пси-поля / Ф. Юсупов // Сознание и физическая реальность. – 1998.– Т. 3. – № 6. – С. 61–63.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).