Авторський спеціалізований курс як відкрите навчальне середовище для неперервного розвитку вчителів біології шкіл сільської місцевості
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-3/1(172)-35-39Ключові слова:
вчитель біології, школа сільської місцевості, координація, розвиток, професійна компетентність, районне методичне об’єднання, спеціалізований курсАнотація
Автор науково обґрунтовує одну з педагогічних умов розвитку професійної компетентності вчителів біології шкіл сільської місцевості в умовах РМО – впровадження авторського спеціалізованого курсу як відкритого навчального середовища для неперервного розвитку вчителів біології шкіл сільської місцевості.
Посилання
Биков, В. Теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища педагогічних систем відкритої освіти / В. Биков // Наукові записки. – Вип. 77. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2008. – Частина 1. – С. 3–12.
Бирка, М. Ф. Система професійного розвитку вчителів природничо-математичних дисциплін у післядипломній освіті: дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / Бирка Маріан Філаретович. – Запоріжжя, 2016. – 438 с.
Галицька, І. Д. Феномен віртуальних освітніх спільнот у системах освіти зарубіжних країн: підходи до визначення понять [Електронний ресурс] / І. Д. Малицька // Режим доступу : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/ itlt/article/download/714/528
Кононец, Н. В. Дидактичні основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу студентів аграрних коледжів: дис. ... докт. пед. наук : 13.00.09 / Кононец Наталія Василівна. – Полтава, 2016. – 473 с.
Муковіз, О. П. Дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи: теорія та методика : монографія / О. П. Муковіз. – Умань : Вид. Сочінський М. М., 2016. – 393 с.
Облачные технологии и образование / [Сейдаметова З. С., Аблялимова Э. И., Меджитова Л. М. и др.]. – Сімферополь : «ДИАЙПИ», 2012. – 204 с.
Скрипник, М. І. Інтерактивні технології в післядипломному навчанні : довідник / М. І. Скрипник. – Київ, 2013. – 202 с.
Слободяник, О. В. Використання Google сервісів для контролю самостійної роботи учнів / О. В. Слободяник // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014.− Вип. 6. Ч. 2. – С. 28–34.
Соколова, Е. И. Анализ терминологического ряда «коуч», «ментор», «тьютор», «фасилитатор», «эдвайзер» в контексте непрерывного образования [Электронный ресурс] / Е. И. Соколова // Непрерывное образование: XXI век. – 2013. – Вып. 4. – Режим доступа : http://lll21.petrsu.ru/journal/article.php?id=2171
Соколик, О. М. Використання таксономій педагогічних цілей для оцінювання результатів освітнього процесу у відкритому інформаційно- освітньому середовищі навчання учнів [Електронний ресурс] / О. М. Соколюк // Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/706917/1/
Фамілярська, Л. Л. Ресурси відкритого освітнього середовища післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : зб. наук. праць. – Режим доступу : http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/51
Keegan, D. The foundation of distance education / D. Keegan. – London : Groom Helm, 1986. – 276 p.
Rheingold, H. The Virtual Community: Homesteading on the Electronic Frontier / H. Rheingold. – MIT Press, 2000. – 450 p.
Seashore, K. The role of Professional community for teachers in service-learning Programs / K. Seashore // Growing to Greatness 2010. – A report from National Youth Leadership Council. – P. 5–10.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).