Cміхотерапія як cпосіб оздоровлення студентського середовища

Автор(и)

  • Валентина Станіславівна Гриньова Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-3/1(172)-27-31

Ключові слова:

сміх, сміхотерапія, студентське середовище, гумор, гелотологія

Анотація

Розглядається осягнення особливостей феномену сміху як явища соціокультурного буття людини у сучасному суспільстві. Надається особлива увага сміхотерапії як способу оздоровлення студентського середовища у вищих навальних закладах, вплив сміху на мозкову діяльність тих, хто навчається.

Біографія автора

Валентина Станіславівна Гриньова, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка

студентка природничого факультету

Посилання

Бергсон А. Смех / А. Бергсон // Бергсон А. Творческая эволюция: материя и память / А. Бергсон. – пер. с фр. – Минск : Харвест, 1999. – С. 1278–1404.

Гриньова В. С. Сміхотерапія як оздоровча технологія студентської молоді / В. С. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 18. – С. 60–65. – (Педагогічні науки).

Колісник, О. В. Феномен сміху в соціально-інформаційному просторі сьогодення / О. В. Колісник // Актуальні проблеми філософії та соціології. – 2015. – № 3. – С. 57–61.

Сміхотерапія – Вікіпедія : Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Сміхотерапія

Харченко І.А. Педагогічний гумор як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу в середній школі / І.А. Марченко : автореф. дис. … канд. пед. наук. – Київ, 1993. – 23 с.

http://teacher.at.ua/publ/innovacijni_tekhnologiji_navchannja/smikhovi_vpravi_v_sistemi_zdorov_jazberigajuchikh_tekhnologij/63-1-0-8467. Туманова М. М., культорганізатор Центра творчості та дозвілля, м. Красноармійськ.

http://megalib.com.ua/content/270_317_Smihoterapiya_gelotologiya.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-22

Як цитувати

Гриньова, В. С. (2017). Cміхотерапія як cпосіб оздоровлення студентського середовища. Імідж сучасного педагога, (3/1(172), 27–31. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-3/1(172)-27-31