Підвищення соціального статусу вчителя початкових класів у новій українській школі
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-3/1(172)-10-14Ключові слова:
соціальний статус, учитель початкових класів, нова українська школа, курси підвищення кваліфікації педагогічних працівниківАнотація
Розглядаються зміни у підвищенні соціального статусу сучасного вчителя початкових класів, що викликані створенням нової української школи, а також технологічною насиченістю навчально-виховного процесу в школі і вільним доступом до світових інформаційних джерел. Надається увага зростаючій ролі організації курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників початкової школи та необхідності змінення методів їхнього навчання.
Посилання
Білик Н. І. Управління адаптивно-педагогічним проектуванням регіональних освітніх систем підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] : монографія / Н. І. Білик. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2015. – 461 с.
Державний стандарт початкової загальної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua/images/laws/_1717.doc
Доповідь NMC (New Media Consortium – міжнародне співтовариство експертів у галузі освітніх технологій Горизонт: Вища освіта – 2016 [Електронний ресурс]. – Електрон. текст, дані. – Режим доступу : http://www.nmc.org/publication/nmc-horizon-report-2016-higher-education-edition/.
Драйден Г. Революція в навчанні / Гордон Драйден, Джаннетт Вос. Львів : Літопис, 2005. – 542 с.
Олефиренко Н. В. Проблемы подготовки учителя начальной школы к проектированию дидактических электронных ресурсов [Электронный ресурс] / Н.В.Олефиренко //Международный электронный журнал «Образовательные технологии и общество (Educational Technology& Society)». – 2014. – V. 17. – №1. – C. 577–589. – Режим доступа : http://ifets.ieee.org/russian/depository/v17_i1/ pdf/16.pdf
Орлов А. А. Современный учитель: социальный престиж и профессиональный статус / А. А. Орлов. – Режим доступу : portalus.ru/modules/.../rus_readme.php?...id... 3 жовт. 2007 р.
Паніна Л. А. Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності. – Режим доступу : divovo.in.ua/ezi-vseukrayinsekoyi-naukovo-praktichnoyi-konferenciyi.html?page=6
Поперечна Л. Ю. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти / Л. Ю. Поперечна // Психолого-педагогічні науки. – 2013. – № 3 – С. 149–154.
Примакова В. В. Післядипломна освіта вчителів початкових класів у структурі неперервної освіти України // Young Scientist. – 2016. – № 2 (29)/ – C. 329–332.
Проект Концепція початкової загальної освіти – Я-Вчитель. – Режим доступу : vchitel.kr.ua/posts/774-proekt-koncepcija-pochatkovoyi-zagalnoyi-osvity.html
Робинсон К. Школа будущего. Как вырастить талантливого ребенка / Кен Робинсон, Ароника. – Манн, Иванов и Фербер: Москва, 2016. – Режим доступа : lib100.com/book/vospitanie/school.../_Кен%20Робинсон,%20Школа%20будущего.do...
Савченко О. Я. Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів / О. Я. Савченко // Початкова школа. – 2001. – № 7. – С. 1–4.
Соціальний статус – Вікіпедія. – Режим доступу : https://uk.wikipedia.org/wiki/Соціальний_статус
Якою буде початкова школа? Нові ідеї | Освітній портал ... – Режим доступу : pedpresa.ua/147199-yakoyu-bude-pochatkova-shkola-novi-ideyi.html
Dunn J. The Global Teacher Status Index Is Now Available // [Електронний ресурс] Jeff Dunn / October 3, – 2013. – Режим доступу : http://www.edudemic.com/global-teacher-status-index/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).