Формування професійної мобільності майбутніх учителів шляхом розв’язування навчальних ситуацій
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-3/1(172)-15-19Ключові слова:
професійна мобільність учителів, навчально-професійні ситуації, напрями підготовкиАнотація
Розглянуті шляхи підготовки майбутніх учителів через процес розв’язування навчально-професійних ситуацій. Визначено, що для розвитку професійної мобільності студентів, навчально-професійні ситуації повинні носити контекстний характер, а організація викладачем процесу їхнього розв’язання має проходити з урахуванням коучингового підходу.
Посилання
Акмамбетова, М. Е. Формирование компетентности будущего учителя в разрешении коллизийных педагогических ситуаций / Марияш Елемесовна Акмамбетова. – Астрахань, 2006. – 201 с..
Безрукова, B. C. Педагогика. Проективная педагогика [учеб. пособ. для инженерно-педагогических институтов и индустриально-педагогических техникумов] / В. С. Безрукова. – Екатеринбург : Изд-во «Деловая книга», 1996. – 344 с.
Березюк, О. С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки вчителя до спілкування з учнями : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13. 00. 01 / О. С. Березюк– Київ, 1995. – 24 с..
Вербицкий, А. А. Личностный и компетентностный подходы в образовании: проблемы интеграции / А. А. Вербицкий, О. Г. Ларионов. – Москва : Логос, 2009. – 336 с..
Вихрущ, В. О. Психодидактика вищої школи: інноваційні методи навчання: [навч. посіб. / авт.-упор. : В. О. Вихрущ, С. В. Гуменюк, О. А. Вихрущ-Олексюк. – Тернопіль : Крок, 2017. – 280 с..
Горюнова, Л. В. Профессиональная мобильность специалиста как проблема развивающегося образования в России : дис ... докт. пед. наук : 13.00.08 / Лилия Васильевна Горюнова. – Ростов-на-Дону, 2006. – 337 с.
Кіліченко, О. І. Розвиток діагностичних умінь учителів початкової школи у процесі розв’язування навчально-професійних ситуацій / О. І. Кіліченко // Обрії : наук.-пед. журн. – Івано-Франківськ, 2016. – № 1(42). – С. 48–51.
Кір’якова, А. Коучинг та наставництво в управлінні персоналом підприємства [Електронний ресурс] / А. Кір’якова. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/2_KAND_2013/Economics/5_125411.doc.htm
Луцан, Н. І. Педагогічні умови формування професійної мобільності вихователя дошкільного закладу / Н. І. Луцан // Науковий вісник Миколаївського держ. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 1.45. – С. 87–89.
Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/
Осадченко, І. І. Теорія і практика ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи : монографія / І. І. Осадченко. – Умань : ПП Жовтий, 2011. – 414 с.
Панфилова, А. П. Инновационные педагогические технологи : Активное обучение : [учеб. пособ. для студ. высш. учеб. завед.] / А. П. Панфилова – Москва : Изд. центр «Академия», 2009. – 192 с.
Пріма, Р. М. Компонентно-структурний аналіз сутнісної характеристики феномена «професійна мобільність учителя» / Р. М. Пріма // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія №11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління : зб. наук. праць. – Випуск 8. – Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – С.146–151.
Ситуаційна методика навчання: теорія і практика / Упор. О. Сидоренко, В. Чуба. – Київ : Центр інновацій та розвитку, 2001. – 256 с.
Шакиров, И. А. Антропология педагогических ситуацій : монография / Игорь Анварович Шакиров ; под ред. В. А. Пятина. – Астрахань : Изд. дом «Астраханский университет», 2009. – 104 с.
Шпекторенко, І. Поняття та структура феномену професійної мобільності державного службовця / І. Шпекторенко // Університетські наукові записки. – 2007. – № 4 (24). – С. 467–472.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).